ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Sex Positions: A complete COLLECTION for couples to discover more intimacy and to rich sexual health. The guide with the positions of love and practices for achieving full sexual satisfaction.

دانلود کتاب پوزیشن های جنسی: مجموعه ای کامل برای زوج ها برای کشف صمیمیت بیشتر و سلامت جنسی غنی. راهنمای با مواضع عشق و تمرین برای رسیدن به رضایت کامل جنسی.

مشخصات کتاب

Sex Positions: A complete COLLECTION for couples to discover more intimacy and to rich sexual health. The guide with the positions of love and practices for achieving full sexual satisfaction.

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: 6 BOOKS in 1 
ISBN (شابک) : 6BOOKSin1 
ناشر:  
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 712 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 526 Kb 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Sex Positions: A complete COLLECTION for couples to discover more intimacy and to rich sexual health. The guide with the positions of love and practices for achieving full sexual satisfaction. به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پوزیشن های جنسی: مجموعه ای کامل برای زوج ها برای کشف صمیمیت بیشتر و سلامت جنسی غنی. راهنمای با مواضع عشق و تمرین برای رسیدن به رضایت کامل جنسی. نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پوزیشن های جنسی: مجموعه ای کامل برای زوج ها برای کشف صمیمیت بیشتر و سلامت جنسی غنی. راهنمای با مواضع عشق و تمرین برای رسیدن به رضایت کامل جنسی.

آیا می خواهید رابطه خود را تندتر کنید؟ آیا به دنبال یک راهنمای کامل برای کمک به رابطه خود و دادن مقداری فلفل به آن هستید؟ سپس به خواندن ادامه دهید. پوزیشن های جنسی نقش مهمی در ایجاد رابطه جنسی فوق العاده دارد. این کتاب مجموعه بزرگی از 6 کتاب از دونا دره است. رازها، نکات و ترفندهای یک متخصص واقعی. بسیاری از افراد بین برخی از پوزیشن های جنسی "کلاسیک" حرکت می کنند و به دلایل مختلف هرگز چیز جدیدی را امتحان نمی کنند. برخی از افراد احساس راحتی نمی کنند که موقعیت های جدید را امتحان کنند در حالی که برخی دیگر برای ماجراجویی و چالش زندگی می کنند. صرف نظر از تمایل شما برای مشارکت، موقعیت جنسی می تواند مناطقی از بدن شما را تحریک کند که هرگز نمی دانستید ممکن است. در واقع، مشخص است که زوج‌هایی که موقعیت‌های جنسی متفاوتی را تجربه می‌کنند، اغلب پیوند و صمیمیت بسیار قوی‌تری نسبت به زوج‌هایی که تجربه نمی‌کنند، دارند. موقعیت یابی جنسی به شما این امکان را می دهد که بدن یکدیگر را بررسی کنید و بفهمید چه چیزی باعث می شود یکدیگر از حد مجاز فراتر بروید. یکی از شگفت انگیزترین چیزها در مورد رابطه جنسی، توانایی پیوند با یکدیگر است. معرفی موقعیت های جنسی جدید در اتاق خواب می تواند شما را به عنوان یک زوج به هم نزدیک تر کند. این راهنما بر موارد زیر تمرکز خواهد کرد: کاما سوترا چیست؟ سکس تانتریک چیست؟ آماده سازی ذهن و بدن برای رابطه جنسی علم پشت سکس تنتریک تکنیک های ماساژ تنتریک آویزها، داروهای تقویت کننده جنسی، غشاهای مصنوعی و اسباب بازی های جنسی قرار دادن کاما سوترا / تانتریک برای حداکثر لذت برای او موقعیت های کاما سوترا / تانتریک برای حداکثر لذت برای او فواید کاما سوترا چگونه دوام بیشتری داشته باشید تمرین برای افزایش کنترل ارگاسم مردان چگونه همه چیزهایی را که در مورد کاما سوترا آموخته اید اعمال کنید مجموعه پوزیشن‌های جنسی قصد دارد مروری بر برخی از محبوب‌ترین پوزیشن‌های جنسی و نحوه اجرای آن‌ها در رابطه عاشقانه‌تان با توجه به فانتزی‌های او و او به شما ارائه دهد. همچنین فراموش نکنید که ارتباط در اتاق خواب یکی از مهمترین جنبه های روابط است، بدون ارتباط، رابطه از بین می رود. اکثر این پوزیشن ها را می توان در داخل یا خارج از اتاق خواب انجام داد و با اضافه کردن اسباب بازی یا هیچ چیز قابل انجام است. بسیاری از این پوزیشن‌ها بر نفوذ عمیق تمرکز می‌کنند، که می‌تواند برای مردانی که در تلاش برای تحریک نقطه g زنانه هستند، بسیار مفید باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران