ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Tactics of Interfacing: Encoding Affect in Art and Technology (Leonardo)

دانلود کتاب تاکتیک های رابط: تأثیر رمزگذاری در هنر و فناوری (لئوناردو)

Tactics of Interfacing: Encoding Affect in Art and Technology (Leonardo)

مشخصات کتاب

Tactics of Interfacing: Encoding Affect in Art and Technology (Leonardo)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780262358989, 9780262044158 
ناشر: MIT Press 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Tactics of Interfacing: Encoding Affect in Art and Technology (Leonardo) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تاکتیک های رابط: تأثیر رمزگذاری در هنر و فناوری (لئوناردو) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تاکتیک های رابط: تأثیر رمزگذاری در هنر و فناوری (لئوناردو)

چگونه فناوری‌های دیجیتال بر نحوه درک ما از خود و ارتباط آن با جهان تأثیر می‌گذارند، که از دریچه شیوه‌های هنر رسانه‌ای در نظر گرفته می‌شود. در Tactics of Interfacing، Ksenia Fedorova بررسی می‌کند که چگونه فناوری‌های دیجیتال بر نحوه تصور ما از خود و ارتباط آن با جهان تأثیر می‌گذارند. با ظهور محاسبات فراگیر، خود به یک هدف از کاربردهای تکنولوژیکی تبدیل می شود که به طور فزاینده ای با داده های دریافتی از فناوری های ردیابی تعریف می شود. به طور نامحسوس، این فناوری‌ها نسخه‌هایی از خودمان را تشویق می‌کنند که تفسیر محاسباتی آن آسان‌تر است. فدورووا این تغییرات در ادراک خود را از دریچه شیوه‌های هنر رسانه‌ای معاصر می‌بیند و طیفی از تاکتیک‌های هنری را بررسی می‌کند که تجربیات تجسم یافته و صمیمی از عملیات ماشینی را در زندگی ما ممکن می‌سازد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How digital technologies affect the way we conceive of the self and its relation to the world, considered through the lens of media art practices. In Tactics of Interfacing, Ksenia Fedorova explores how digital technologies affect the way we conceive of the self and its relation to the world. With the advent of ubiquitous computing, the self becomes an object of technological application, increasingly defined by data received from tracking technologies. Subtly, these technologies encourage versions of ourselves that are easier to interpret computationally. Fedorova views these shifts in self-perception through the lens of contemporary media art practices, examining a range of artistic tactics that enable embodied and intimate experiences of machinic operations on our lives.





نظرات کاربران