ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب History of Rock 'n' Roll in Ten Songs

دانلود کتاب تاریخچه راک اند رول در ده آهنگ

History of Rock 'n' Roll in Ten Songs

مشخصات کتاب

History of Rock 'n' Roll in Ten Songs

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780300190304 
ناشر: Yale University Press (Ignition) 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب History of Rock 'n' Roll in Ten Songs به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تاریخچه راک اند رول در ده آهنگ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تاریخچه راک اند رول در ده آهنگ

منتقد و نویسنده افسانه‌ای Mystery Train «به طرز مبتکرانه‌ای داستان راک اند رول را بازگو می‌کند» (ناشران هفته‌نامه، نقد ستاره‌دار). برخلاف نسخه‌های قبلی تاریخ راک اند رول، این کتاب تقریباً هر اجراکننده نمادینی را حذف می‌کند و رویدادهای داستانی و نقاط عطفی را که همه می‌دانند نادیده می‌گیرد. درعوض، گریل مارکوس، در یک حرکت متهورانه، ده آهنگ را انتخاب می‌کند و دراماتیزه می‌کند که چگونه هر کدام راک اند رول را به‌عنوان یک چیز در خود، در داستانی که روایت می‌کند، ساکن می‌شود، و اجرا می‌کند - زبانی جدید، چیزی جدید زیر آفتاب. "انتقال" توسط Joy Division. «تمام چیزی که می توانستم انجام دهم گریه کردن بود» اثر اتا جیمز و سپس بیانسه. اولین بار توسط خرس های تدی و تقریباً نیم قرن بعد توسط امی واینهاوس، «شناخت او یعنی دوست داشتن او». در دستان مارکوس، این آهنگ‌ها و دیگر آهنگ‌ها داستان موسیقی را روایت می‌کنند، که در انتها، داستان میل به آزادی با تمام شکوه سرکش و رهایی بخش آن است. مارکوس با از بین رفتن محدودیت‌های زمان‌شناسی، گذشته و حال را به هم می‌پیوندد، راه‌هایی را که این آهنگ‌های خیره‌کننده در طول زمان و شرایط سقوط می‌کنند، در برابر نور نگه می‌دارد، شتاب و معنا می‌یابد، و با برهم زدن پیش‌داوری‌ها و تعصبات ما را شگفت‌زده می‌کند. این کتاب، توسط بنیان‌گذار نقد راک معاصر - و با استعدادترین و دقیق‌ترین تمرین‌کننده آن - قرار است به یک کتاب کلاسیک ماندگار تبدیل شود. «یکی از چهره‌های حماسی در راک نویسی.» – The New York Times Book Review «مارکوس بزرگ‌ترین منتقد فرهنگی ما است، نه تنها به خاطر آنچه می‌گوید، بلکه، مانند خود راک اند رول، نحوه بیانش. – برنده جایزه دیمز تیلور ویرجیل تامسون در نقد موسیقی توسط واشنگتن پست، که توسط انجمن آهنگسازان، نویسندگان و ناشران آمریکا اعطا شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The legendary critic and author of Mystery Train “ingeniously retells the tale of rock and roll” (Publishers Weekly, starred review). Unlike previous versions of rock ’n’ roll history, this book omits almost every iconic performer and ignores the storied events and turning points everyone knows. Instead, in a daring stroke, Greil Marcus selects ten songs and dramatizes how each embodies rock ’n’ roll as a thing in itself, in the story it tells, inhabits, and acts out—a new language, something new under the sun. “Transmission” by Joy Division. “All I Could Do Was Cry” by Etta James and then Beyoncé. “To Know Him Is to Love Him,” first by the Teddy Bears and almost half a century later by Amy Winehouse. In Marcus’s hands these and other songs tell the story of the music, which is, at bottom, the story of the desire for freedom in all its unruly and liberating glory. Slipping the constraints of chronology, Marcus braids together past and present, holding up to the light the ways that these striking songs fall through time and circumstance, gaining momentum and meaning, astonishing us by upending our presumptions and prejudices. This book, by a founder of contemporary rock criticism—and its most gifted and incisive practitioner—is destined to become an enduring classic. “One of the epic figures in rock writing.”—The New York Times Book Review “Marcus is our greatest cultural critic, not only because of what he says but also, as with rock-and-roll itself, how he says it.”—The Washington Post Winner of the Deems Taylor Virgil Thomson Award in Music Criticism, given by the American Society of Composers, Authors & Publishers





نظرات کاربران