ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Sulla disperazione d'amore

دانلود کتاب در ناامیدی از عشق

Sulla disperazione d'amore

مشخصات کتاب

Sulla disperazione d'amore

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: I fiori del male 
ISBN (شابک) : 8893232456, 9788893232456 
ناشر: Compagnia Editoriale Aliberti 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Italian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 574 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Sulla disperazione d'amore به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب در ناامیدی از عشق نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب در ناامیدی از عشق

\"شما می توانید چند بار از ناامیدی از عشق رنج ببرید. اما آخرین مورد می تواند ماقبل آخر باشد.\" فیلسوفی، استفانو بوناگا، در مورد موضوعی جهانی که معمولاً از علوم عالی «تبعید» شده است، تأمل می کند. با این حال، قرار دادن یک فیلسوف در پایان نامه در مورد ناامیدی از عشق می تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد، همانطور که در این کتاب اتفاق می افتد. برای اینکه زندگی دچار انحرافاتی نشود که دیگر نمی‌توان از آن بازگردید، وجدان لازم است تا به چهره‌اش نگاه کرد، حتی زمانی که به نظر می‌رسد دیگر جواب نمی‌دهد. \"وسواس اولین علامت ناامیدی از عشق است. دیگر چگونه می توان ناپدید شدن کامل آزادی عمل و فکر کردن را که مستلزم آن است تعریف کرد؟\" پیشگفتار فرانکو لا سکلا.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"Di disperazione d'amore si può patire un numero limitato di volte. Ma l'ultima potrebbe essere la penultima". Un filosofo, Stefano Bonaga, riflette su un tema universale solitamente "esiliato" dalle scienze alte. Eppure mettere un filosofo a dissertare della disperazione d'amore può dare esiti positivi, come accade in questo libro. Perché la vita non prenda derive dalle quali non si può più tornare serve coscienza, guardarla in faccia, anche quando sembra non rispondere più. "L'ossessione è il primo sintomo della disperazione d'amore. Come definire altrimenti la completa sparizione della libertà di agire e di pensare che essa comporta?". Prefazione di Franco La Cecla.





نظرات کاربران