ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Startup Myths and Models: What You Won't Learn in Business School

دانلود کتاب اسطوره ها و مدل های استارتاپ: آنچه در مدرسه کسب و کار یاد نخواهید گرفت

Startup Myths and Models: What You Won't Learn in Business School

مشخصات کتاب

Startup Myths and Models: What You Won't Learn in Business School

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780231550871, 0231550871 
ناشر: Columbia University Press 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 289 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Startup Myths and Models: What You Won't Learn in Business School به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اسطوره ها و مدل های استارتاپ: آنچه در مدرسه کسب و کار یاد نخواهید گرفت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اسطوره ها و مدل های استارتاپ: آنچه در مدرسه کسب و کار یاد نخواهید گرفت

کارآفرینان نوپا با یک جاده چالش برانگیز روبرو هستند. مسیر را با کلیشه‌هایی که در مورد چگونگی موفقیت یک استارت‌آپ می‌شنوند آسان‌تر نمی‌کنند - از ساده‌لوحانه و خرد متعارف گرفته تا تضادهای آشکار. این راهنمای شوخ‌آمیز و عاقلانه برای معضلات کارآفرینی، تصورات غلط گسترده در مورد نحوه عملکرد دنیای استارت‌آپ‌ها را از بین می‌برد و توصیه‌هایی را که به سختی به دست آورده‌اید برای هر مرحله از سفر ارائه می‌دهد. رضوان ویرک به جای اسطوره‌های استارت‌آپ - افسانه‌هایی که از نسخه فانتزی سیلیکون ولی ساخته شده‌اند، مدل‌های استارت‌آپی را ارائه می‌کند - چارچوب‌هایی که به تصمیم‌گیری متفکرانه درباره شروع، رشد، مدیریت و فروش یک کسب‌وکار کمک می‌کنند. او به جای توزیع قوانین ساده‌گرایانه، خوانندگان را در توسعه یک جعبه ابزار ذهنی برای نزدیک شدن به چالش‌ها بر اساس نحوه تکامل بازارهای استارت‌آپ در زندگی واقعی راهنمایی می‌کند. ویرک در نثری جذاب با فرهنگ عامه پسند و نمونه‌های دنیای واقعی، کارآفرینی را به عنوان یک ماجراجویی بزرگ بازنمایی می‌کند. او به مشکلاتی که در طول مسیر ظاهر می‌شوند اشاره می‌کند و بینش‌هایی در مورد نحوه اجتناب از آنها، به اشتراک گذاشتن اسرار تاسیس یک استارت‌آپ، جمع‌آوری پول، استخدام و اخراج، زمان ورود به بازار و زمان خروج و نحوه ارزش‌گذاری یک شرکت ارائه می‌کند. . ویرک درس‌هایی را که در طول بیست و پنج سال تاسیس، سرمایه‌گذاری و مشاوره استارت‌آپ‌ها آموخته است را با نظرات سرمایه‌گذاران خطرپذیر و کارشناسان مشهور ترکیب می‌کند. توصیه‌های صریح او اسطوره‌ها و مدل‌های استارت‌آپ را به راهنمای ایده‌آلی برای آن دسته از خوانندگانی تبدیل می‌کند که تازه وارد زندگی نوپا می‌شوند و به دنبال ماجراجویی بعدی خود هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Budding entrepreneurs face a challenging road. The path is not made any easier by all the clichés they hear about how to make a startup succeed—from platitudes and conventional wisdom to downright contradictions. This witty and wise guide to the dilemmas of entrepreneurship debunks widespread misconceptions about how the world of startups works and offers hard-earned advice for every step of the journey. Instead of startup myths—legends spun from a fantasy version of Silicon Valley—Rizwan Virk provides startup models—frameworks that help make thoughtful decisions about starting, growing, managing, and selling a business. Rather than dispensing simplistic rules, he mentors readers in the development of a mental toolkit for approaching challenges based on how startup markets evolve in real life. In snappy prose with savvy pop-culture and real-world examples, Virk recasts entrepreneurship as a grand adventure. He points out the pitfalls that appear along the way and offers insights into how to avoid them, sharing the secrets of founding a startup, raising money, hiring and firing, when to enter a market and when to exit, and how to value a company. Virk combines lessons learned the hard way during his twenty-five years of founding, investing in, and advising startups with reflections from well-known venture capitalists and experts. His candid advice makes Startup Myths and Models an ideal guide for those readers just embarking on the startup life and those looking for their next adventure.



فهرست مطالب

Table of Contents
List of Sidebars
Introduction
Stage 1: The Call to Adventure: Myths About Starting a Company
	Myth #1: Build a Billion-Dollar Company
	Myth #2: Founders Start Companies to Make a Lot of Money
	Myth #3: You Have to Be First to Market
	Bonus Myth #B-1: Start Something You Are Passionate About
Stage 2: Fuel for the Journey: Myths About Raising Money
	Myth #4: A Great Product and a Big Market Are the Most Important Things
	Myth #5: Two Guys and a Business Are Better Than Two Guys and a Plan
	Myth #6: Talk to as Many Investors as You Can
	Myth #7: Take the Highest Valuation You Can Get
	Bonus Myth #B-2: Raise as Little (as Much) Money as Possible
Stage 3: Travel Companions: Myths About Hiring and Management
	Myth #8: Hire the Most Experienced People You Can Find
	Myth #9: Get Out of the Way and Let People Do Their Jobs, or I Can Do It Faster Myself!
	Myth #10: Better Management Causes Faster Growth
	Bonus Myth #B-3: If I own X%, Then My Stock Is worth $x!
Stage 4: The Road of Trials: Myths About Going to Market
	Myth #11: Focus, Focus, Focus
	Myth #12: My Product Failed Because My Sales Guy Sucks
	Myth #13: If Only We Could Spend More on Marketing!
	Myth #14: Fail Fast, Pivot Quickly
	Bonus Myth #B-4: There Is No Such Thing as Bad Publicity
Stage 5: Acquiring the Treasure: Myths About Exiting Your Company
	Myth #15: At This Rate, My Startup Will Be Worth Twice as Much Tomorrow!
	Myth #16: They’re Buying Us Because Our Product is Awesome!
	Myth #17: The Best Way to Cash Out Is to Sell or Go Public
	Bonus Myth #B-5: Upfront Cash Is Better than Stock or an Earnout
Stage 6: The Underworld and the Return: Myths About Life and Death in a Startup
	Myth #18: Startups Are Hard Work
	Myth #19: Whew, I’m Glad That’s Over! No More Startups for Me!
	Bonus Myth #B-6: If My Startup Fails, My Life Is Over!
Bonus Myths
Appendix A: The Startup Market Lifecycle and Curves
Appendix B: Meet Our Cast of Characters and Startups
Acknowledgments
About the Author
Index




نظرات کاربران