ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Bordering Britain: Law, Race and Empire

دانلود کتاب هم مرز با انگلیس: قانون ، نژاد و امپراتوری

Bordering Britain: Law, Race and Empire

مشخصات کتاب

Bordering Britain: Law, Race and Empire

دسته بندی: تاریخ
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781526145420 
ناشر: Manchester University Press 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 125 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Bordering Britain: Law, Race and Empire به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هم مرز با انگلیس: قانون ، نژاد و امپراتوری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب هم مرز با انگلیس: قانون ، نژاد و امپراتوری

(ب) دستور دادن به بریتانیا استدلال می کند که بریتانیا غنیمت امپراتوری است، قانون مهاجرت آن خشونت استعماری است و مهاجرت غیرقانونی مقاومت ضد استعماری است. بریتانیا با اعلام خود به عنوان پسااستعماری از طریق قوانین مهاجرت و ملیت که در دهه های 60، 70 و 80 تصویب شد، خود را به طور نمادین و فیزیکی از مستعمرات خود و کشورهای مشترک المنافع قطع کرد و آنچه را که غارت کرده بود با خود برد. این اقدام امپریالیستی تاریخ استعماری بریتانیا را در سایه انداخت. امپراتوری بریتانیا، که بریتانیایی ها اطلاعات کمی در مورد آن دارند، می تواند به عنوان لحظه ای از شکوه گذشته، به عنوان هدیه ای که زمانی به جهان داده شده بود، با علاقه به یاد آورد. در همین حال، قوانین مهاجرت بر این اساس توجیه می شوند که انبوهی از افراد نالایق را دور نگه می دارند. در واقع، قوانین مهاجرت اقداماتی از قبیل تصرف و خشونت استعماری است. آنها اکثریت قریب به اتفاق افراد نژادپرستانه را از دستیابی به ثروت استعماری که در جریان تسخیر استعمار جمع آوری شده است، باز می دارند. صرف نظر از آنچه قانون، رسانه ها و گفتمان سیاسی دیکته می کند، افرادی که دارای پیوندهای شخصی، اجدادی یا جغرافیایی با استعمار هستند یا کسانی که زیر بار میراث نژادی و نژادپرستی آن وجود دارند، کاملاً حق دارند به بریتانیا بیایند و آنچه را که متعلق به آنهاست پس بگیرند. .


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

(B)ordering Britain argues that Britain is the spoils of empire, its immigration law is colonial violence and irregular immigration is anti-colonial resistance. In announcing itself as postcolonial through immigration and nationality laws passed in the 60s, 70s and 80s, Britain cut itself off symbolically and physically from its colonies and the Commonwealth, taking with it what it had plundered. This imperial vanishing act cast Britain's colonial history into the shadows. The British Empire, about which Britons know little, can be remembered fondly as a moment of past glory, as a gift once given to the world. Meanwhile immigration laws are justified on the basis that they keep the undeserving hordes out. In fact, immigration laws are acts of colonial seizure and violence. They obstruct the vast majority of racialised people from accessing colonial wealth amassed in the course of colonial conquest. Regardless of what the law, media and political discourse dictate, people with personal, ancestral or geographical links to colonialism, or those existing under the weight of its legacy of race and racism, have every right to come to Britain and take back what is theirs.





نظرات کاربران