ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Prosecutor: One Man’s Pursuit of Justice for the Voiceless

دانلود کتاب دادستان: تعقیب عدالت یک مرد برای بی صداها

The Prosecutor: One Man’s Pursuit of Justice for the Voiceless

مشخصات کتاب

The Prosecutor: One Man’s Pursuit of Justice for the Voiceless

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781473571488 
ناشر: Ebury Publishing 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 980 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب The Prosecutor: One Man’s Pursuit of Justice for the Voiceless به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دادستان: تعقیب عدالت یک مرد برای بی صداها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دادستان: تعقیب عدالت یک مرد برای بی صداها

خارجی که نظام قضایی ما را متحول کرد، نذیر افضل یکی دو چیز در مورد عدالت می داند. به عنوان یک دادستان ارشد، وظیفه او این بود که مطمئن شود پیچیده ترین، خشن ترین و دلخراش ترین جنایات به دادگاه کشیده می شود و عاملان آنها مجرم شناخته می شوند. از حلقه جنسی راچدیل تا اولین پیگرد قانونی برای قتل ناموسی و برده داری مدرن، نذیر برای دهه ها در خط مقدم نظام حقوقی بریتانیا بود. اما داستان او در بیرمنگام، در دهه شصت، به عنوان پسر جوانی که با خشونت نژادپرستانه و مرگ غم انگیز یکی از اعضای خانواده جوان روبرو می شود، شروع می شود - و این همان چیزی است که او را در مسیر زندگی حرفه ای خود قرار می دهد و او را قادر می سازد تا به جوامعی کمک کند. سیستم قضایی متعارف نادیده می گیرد و صدایی به بی صدا می دهد. خاطرات مبارزه و بقا و همچنین جنایت و مجازات، دادستان هم بینشی تند و تیز در مورد سیستم قضایی است و هم داستانی قدرتمند از تعقیب حقیقت یک نفر.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The outsider who transformed our justice system Nazir Afzal knows a thing or two about justice. As a Chief Prosecutor, it was his job to make sure the most complex, violent and harrowing crimes made it to court, and that their perpetrators were convicted. From the Rochdale sex ring to the earliest prosecutions for honour killing and modern slavery, Nazir was at the forefront of the British legal system for decades. But his story begins in Birmingham, in the sixties, as a young boy facing racist violence and the tragic death of a young family member - and it's this that sets him on the path to his groundbreaking career, and which enables him to help communities that the conventional justice system ignores, giving a voice to the voiceless. A memoir of struggle and survival as well as crime and punishment, The Prosecutor is both a searing insight into the justice system and a powerful story of one man's pursuit of the truth.





نظرات کاربران