ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 中国古今地名对照表

دانلود کتاب 中国古今地名对照表

中国古今地名对照表

مشخصات کتاب

中国古今地名对照表

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 7532641600, 9787532641604 
ناشر: 上海辞书出版社 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 707 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 150 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب 中国古今地名对照表 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 中国古今地名对照表 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 中国古今地名对照表

این کتاب یکی از «مجموعه کتاب های مرجع مختصر تاریخ و جغرافیا» است و فرهنگ لغت حرفه ای برای مسئولان است. عمدتاً برای معاینه افراد با سطح تحصیلات متوسط ​​یا بالاتر استفاده می شود. این کتاب شامل بیش از 4000 کلمه است، از سلسله‌های شانگ و ژو گرفته تا سیستم جدید در اواخر سلسله چینگ و جمهوری چین. این یک \"دستیار\" قدرتمند برای معلمان و دانشجویان رشته های هنرهای آزاد در دانشگاه ها، معلمان ادبیات و تاریخ در مدارس راهنمایی و دبیرستان فنی، کادرها، کارگران ادبیات و تاریخ و دوستداران ادبیات و تاریخ است.\r\n\"جدول مقایسه ای نام مکان های قدیمی و مدرن در چین\" (ویرایش دوم) نوع جدیدی از کتاب مرجع نام مکان های محبوب است. دارای ویژگی‌های «عملی بودن» و «چند کارکردی» است که می‌تواند راحتی را برای خوانندگان برای جستجوی تاریخ نام‌های مکان‌های قدیمی و مدرن فراهم کند و برای عموم کارگران نام مکان، کارگران ادبیات و تاریخ، ویراستاران انتشارات و خوانندگان مناسب است. در مقایسه با نسخه قبلی، ویرایش دوم دارای ضرب الاجل جدید تا پایان سال 2013 است. محتوایی را در مورد تحولات مناطق سیاسی کشور من از پایان سال 2008 تکمیل می کند و برخی از اشتباهات فکری را که در نسخه قبلی یافت نشد تصحیح می کند. با توجه به ناراحتی ناشی از تعدیل تقسیمات اداری برای خوانندگان، ارزش استفاده مهمی دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

本书为“简明史地工具书系列”之一种,是一部职官专科辞典。主要满足中等以上文化程度者查检使用。全书收词4000余条,上起商周,下至清末民国新制。对大学文科专业的教师和学生、中学和中专文史教师、广大干部、文史工作者及文史爱好者而言都是有力的“助手”。 《中国古今地名 对照表》(第二版)是一本新型的通俗地名工具书。它具有“实用性”和“多功能性”的特点,可以为广大读者查考古今地名沿革切实提供方便,适用于一般地名工作者、文史工作者、出版编辑及广大读者使用。与前一版相比,第二版资料跟新截止日期为2013年底,补充了2008年底以来有关我国政区沿革变化情况的内容,并订正了前一版未发现的一些知识性错误,解决了因行政区划调整给广大读者带来的诸多不便,具有重要的使用价值。





نظرات کاربران