ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب In Arabian Nights

دانلود کتاب در شب های عربی

In Arabian Nights

مشخصات کتاب

In Arabian Nights

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781407040523 
ناشر: Doubleday 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب In Arabian Nights به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب در شب های عربی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب در شب های عربی

مدت کوتاهی پس از بمب گذاری های لندن در سال 2005، طاهر شاه به ظن جاسوسی برای القاعده به زندان پاکستان انداخته شد. چیزی که او را در طول مصیبت وحشتناک و چند هفته‌ای خود حفظ کرد، داستان‌هایی بود که پدرش در کودکی در مراکش برای او تعریف کرد. او با الهام از این موضوع، در بازگشت به وطن پذیرفته شده خود، وارد ماجرایی شد که شایسته شب‌های اسطوره‌ای عربی است و به جستجوی داستان‌ها و داستان‌سرایی می‌رود که قرن‌ها این جذاب‌ترین کشورها را تغذیه کرده‌اند. او با سرگردانی در مدینه های فاس و مراکش، عبور از شن های صحرا و چشیدن میهمان نوازی مراکشی های معمولی، گنجینه ای از داستان های سنتی را جمع آوری کرد که توسط گروهی زنده و عجیب و غریب از شخصیت ها بازگو شده بود: از استادان سنگ تراشی که فقط در شب کار می کنند تا صوفی. مردان خردمندی که برای سریال های تلویزیونی می نویسند و راهنمایان طوارگ معتاد به تلویزیون واقعیت هستند. شاه که خود حلقه‌ای در زنجیره دانشمندان و معلمان است که چنین داستان‌هایی را از پدر به پسر، مادر به دختر منتقل کرده‌اند، جهان و طرز تفکری را آشکار می‌کند که اکثر بازدیدکنندگان مراکش به سختی از وجود آن اطلاع دارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Shortly after the 2005 London bombings, Tahir Shah was thrown into a Pakistani prison on suspicion of spying for Al-Qaeda. What sustained him during his terrifying, weeks-long ordeal were the stories his father told him as a child in Morocco. Inspired by this, on his return to his adopted homeland he embarked on an adventure worthy of the mythical Arabian Nights, going in search of the stories and storytellers that have nourished this most alluring of countries for centuries. Wandering through the medinas of Fez and Marrakech, criss-crossing the Saharan sands and tasting the hospitality of ordinary Moroccans, he collected a treasury of traditional stories recounted by a vivid and eccentric cast of characters: from master masons who work only at night to Sufi wise men who write for soap operas and Tuareg guides addicted to reality TV. Himself a link in the chain of scholars and teachers who have passed such tales down from father to son, mother to daughter, Shah reveals a world and a way of thinking that most visitors to Morocco barely know exist.





نظرات کاربران