ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Screen Genealogies: From Optical Device to Environmental Medium

دانلود کتاب شجره نامه های صفحه: از دستگاه نوری تا محیط زیست

Screen Genealogies: From Optical Device to Environmental Medium

مشخصات کتاب

Screen Genealogies: From Optical Device to Environmental Medium

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری: MediaMatters 
ISBN (شابک) : 9463729003, 9789463729000 
ناشر: Amsterdam University Press 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 328 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Screen Genealogies: From Optical Device to Environmental Medium به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شجره نامه های صفحه: از دستگاه نوری تا محیط زیست نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شجره نامه های صفحه: از دستگاه نوری تا محیط زیست

برخلاف غلات ادبیات رو به رشد روی صفحه‌نمایش، Screen Genealogies استدلال می‌کند که مازاد فعلی صفحه‌نمایش را نمی‌توان به‌عنوان گسترش و تکثیر صفحه فیلم و یا نمایش ویدیو درک کرد. در عوض، صفحه نمایش ها به طور مداوم از تاریخچه های نوری که بیشتر در آن نوشته می شوند، فراتر می روند. همانطور که صفحه نمایش های معاصر به طور فزاینده ای به یک حوزه توزیع شده از سطوح و واسط های به هم پیوسته تکنولوژیکی تجزیه می شوند، ما با سهولت بیشتری مداخلات فضایی و محیطی عمیق تر را تشخیص می دهیم که مدت ها از ویژگی های صفحه نمایش بوده است. در بیشتر تاریخ خود، یک صفحه نمایش یک فیلتر، یک شکاف، یک پناهگاه یا یک استتار بود. شجره نامه ای که بر دگرگونی و هبوط تأکید می کند تا منشأ و ریشه، بر مجموعه عمیق تری از تعاریف متقاطع و رقابتی از صفحه تأکید می کند و تفکر جدیدی را در مورد آنچه که صفحه ممکن است تبدیل شود را امکان پذیر می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Against the grain of the growing literature on screens, Screen Genealogies argues that the present excess of screens cannot be understood as an expansion and multiplication of the movie screen nor of the video display. Rather, screens continually exceed the optical histories in which they are most commonly inscribed. As contemporary screens become increasingly decomposed into a distributed field of technologically interconnected surfaces and interfaces, we more readily recognize the deeper spatial and environmental interventions that have long been a property of screens. For most of its history, a screen was a filter, a divide, a shelter, or a camouflage. A genealogy stressing transformation and descent rather than origins and roots emphasizes a deeper set of intersecting and competing definitions of the screen, enabling new thinking about what the screen might yet become.





نظرات کاربران