ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A History of Magic, Witchcraft and the Occult

دانلود کتاب تاریخچه جادوگری ، جادوگری و غیبت

مشخصات کتاب

A History of Magic, Witchcraft and the Occult

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781465494290 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 320 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 140 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب A History of Magic, Witchcraft and the Occult به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تاریخچه جادوگری ، جادوگری و غیبت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تاریخچه جادوگری ، جادوگری و غیبت

ببینید تاریخ جادوگری، جادو و خرافات با این کتاب فوق‌العاده دیدنی زنده می‌شود! از کیمیاگری و ویکا مدرن گرفته تا بت پرستی و شمنیسم، این کتاب مسحور کننده شما را به سفری عرفانی می برد که شما را طلسم می کند. این مقدمه عالی برای جادو و غیبت است! این کتاب مرجع در مورد سحر و جادو مملو از موارد زیر است: • متن آموزنده، جذاب و قابل دسترس و تصاویر مجلل • ویژگی های ویژه در جنبه های جادو، مانند استخوان های اوراکل چین باستان، شوالیه های معبد و جادو در فیلم ها، و "گیاهان و معجون ها" مانند ترنجبین و بلادونا موضوعات را با جزئیات زیاد بررسی می‌کند • پانل‌های سریع واقعیت که ریشه‌های جادویی، چهره‌های کلیدی، خدایان کلیدی، استفاده در طلسم‌ها، ساختارهای ادیان و موارد دیگر را بررسی می‌کنند. . این گزارشی متعادل و بی‌طرفانه از همه چیز، از فولکلور ژاپنی و جادوگری هندی گرفته تا تفاوت‌های بین جادوی سیاه و سفید و اسطوره‌های ردکننده مانند آن‌هایی که پیرامون عروسک وودو و اویجا وجود دارد، در اختیار شما قرار می‌دهد. با A History Of Magic، Witchcraft and the Ocult منتظر چیزهای غیرمنتظره باشید. چشمان شما را به دنیاهای دیگر باز خواهد کرد. اشکال پیشگویی را از طالع بینی و کف بینی گرفته تا تاروت و سنگ های ریز را کشف کنید. حضور جادوگری را در ادبیات از مکبث شکسپیر تا مجموعه‌های هری پاتر و راه‌هایی که جادو با دین ارتباط برقرار کرده است، کاوش کنید. فرقی نمی‌کند مؤمن باشید یا شکاک، این کتاب تاریخی با مصور غنی رویکردی تازه به داستان گسترده و پیچیده جادوگری، جادو و غیبت ارائه می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران