ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Anti-Fandom: Dislike and Hate in the Digital Age

دانلود کتاب Anti-Fandom: دوست نداشتن و نفرت در عصر دیجیتال

Anti-Fandom: Dislike and Hate in the Digital Age

مشخصات کتاب

Anti-Fandom: Dislike and Hate in the Digital Age

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Postmillennial Pop 24 
ISBN (شابک) : 1479805270, 9781479805273 
ناشر: NYU Press 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 335 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Anti-Fandom: Dislike and Hate in the Digital Age به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Anti-Fandom: دوست نداشتن و نفرت در عصر دیجیتال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Anti-Fandom: دوست نداشتن و نفرت در عصر دیجیتال



نگاهی آشکار به لذتی که از تنفر از چهره‌هایی مانند سیاستمداران، افراد مشهور و شخصیت‌های تلویزیونی به دست می‌آوریم، که در رویکردهایی به نمایش گذاشته می‌شود که به کاوش در مورد اسنارک، تماشای نفرت، و ترولینگ می‌پردازد

کار یک طرفدار اشکال مختلفی دارد: دنبال کردن یک سلبریتی مورد علاقه در اینستاگرام، نوشتن فانتزی های تخیلی طرفداران، شرکت در ملاقات و احوالپرسی، و ایجاد هنرهای طرفدار به عنوان ادای احترام به شخصیت های مورد تحسین. در حالی که هواداری که به صورت احساسات دوست داشتنی و عشق ظاهر می شود معمولاً درک می شود، احساسات به همان اندازه شدید اما متضاد نفرت و نفرت کمتر مورد بررسی قرار می گیرند.

بی علاقگی. انزجار. نفرت. این ضد فن است. در بسیاری از مکان‌هایی که طرفداران را می‌بینید، قابل مشاهده است: در صف‌های طولانی در ComicCon، در سیاست ما، و در انجمن‌های آنلاین متعددی مانند Twitter، Tumblr، Reddit، و بخش نظرات همیشه ترسناک. اینجاست که طرفداران و طرفداران بحث می کنند و نظم می دهند. اینجاست که ما عاشق متنفریم. Anti-Fandom، مجموعه‌ای از 15 مقاله بدیع و بدیع، چارچوبی را برای مطالعه آینده از طریق نمونه‌های نظری و روش‌شناختی فراهم می‌کند که ضد هواداری را در محیط دیجیتالی معاصر از طریق جنسیت، نسل، جنسیت، نژاد، سلیقه، اصالت، ملیت، شهرت بررسی می‌کند. ، و بیشتر. از تماشای متنفر از دختران و اینجا می آید هانی بو بو گرفته تا ترول کردن افراد مشهور و شخصیت های آنها در توییتر، این فصل ها حوزه نوظهور مطالعات ضد طرفداران را با یک پایه سازنده می سازند. این کتاب اهمیت ایجاد یک دانش پیچیده از احساسات و رسانه را در مطالعات طرفداران نشان می دهد. تمرکز آن بر لذت‌ها، اجراها و شیوه‌هایی که ضد هواداری را تشکیل می‌دهند، دیدگاه‌های جدیدی برای درک تأثیر نفرت بر هویت، روابط و جوامع ما ایجاد می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A revealing look at the pleasure we get from hating figures like politicians, celebrities, and TV characters, showcased in approaches that explore snark, hate-watching, and trolling

The work of a fan takes many forms: following a favorite celebrity on Instagram, writing steamy fan fiction fantasies, attending meet-and-greets, and creating fan art as homages to adored characters. While fandom that manifests as feelings of like and love are commonly understood, examined less frequently are the equally intense, but opposite feelings of dislike and hatred.

Disinterest. Disgust. Hate. This is anti-fandom. It is visible in many of the same spaces where you see fandom: in the long lines at ComicCon, in our politics, and in numerous online forums like Twitter, Tumblr, Reddit, and the ever dreaded comments section. This is where fans and fandoms debate and discipline. This is where we love to hate. Anti-Fandom,a collection of 15 original and innovative essays, provides a framework for future study through theoretical and methodological exemplars that examine anti-fandom in the contemporary digital environment through gender, generation, sexuality, race, taste, authenticity, nationality, celebrity, and more. From hatewatching Girls and Here Comes Honey Boo Boo to trolling celebrities and their characters on Twitter, these chapters ground the emerging area of anti-fan studies with a productive foundation. The book demonstrates the importance of constructing a complex knowledge of emotion and media in fan studies. Its focus on the pleasures, performances, and practices that constitute anti-fandom will generate new perspectives for understanding the impact of hate on our identities, relationships, and communities.





نظرات کاربران