ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Emerging Iconographies of Medieval Rome: A Laboratory of Images in the Eighth and Ninth Centuries (Byzantium: A European Empire and Its Legacy)

دانلود کتاب شمایل نگاری های نوظهور روم قرون وسطی: آزمایشگاه تصاویر در قرن هشتم و نهم (بیزانس: یک امپراتوری اروپایی و میراث آن)

مشخصات کتاب

Emerging Iconographies of Medieval Rome: A Laboratory of Images in the Eighth and Ninth Centuries (Byzantium: A European Empire and Its Legacy)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781498571166 
ناشر: Lexington Books 
سال نشر:  
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 256 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Emerging Iconographies of Medieval Rome: A Laboratory of Images in the Eighth and Ninth Centuries (Byzantium: A European Empire and Its Legacy) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شمایل نگاری های نوظهور روم قرون وسطی: آزمایشگاه تصاویر در قرن هشتم و نهم (بیزانس: یک امپراتوری اروپایی و میراث آن) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شمایل نگاری های نوظهور روم قرون وسطی: آزمایشگاه تصاویر در قرن هشتم و نهم (بیزانس: یک امپراتوری اروپایی و میراث آن)

شمایل نگاری های نوظهور روم قرون وسطی به بررسی توسعه شمایل نگاری های مسیحی می پردازد که هنوز خود را به عنوان تصاویر متعارف تثبیت نکرده بودند، اما به طرق مختلف در روم مسیحی اولیه آزمایش می شدند. این کتاب بر چهار شکل مختلف شمایل نگاری که در قرون هشتم و نهم در روم ظاهر شد تمرکز دارد: آناستازیس، تغییر شکل، ماریا رجینا، و بیماری حزقیا - که همه آنها توسط دانشمندان بزرگ اواسط قرن بیستم "بیزانسی" نامیده شدند. . گرایش این بوده است که به آسانی به اظهارات آن نویسندگان برجسته بپیوندیم و این تصاویر غنی را در انقیاد روایت بزرگی قرار دهیم که به شرق امتیاز می دهد و رم را به پستوای هنری تبدیل می کند. در این مطالعه، آنی مونتگومری لابات در برابر دانش سنتی که رم را صرفاً الحاق شرق معرفی می کند، واکنش نشان می دهد. این کتاب تصاویر قرون وسطایی را با تحلیل های رسمی و سبکی در ترکیب با استفاده از نوشته های پاتریستیک ها و متفکران اولیه قرون وسطی مورد مطالعه قرار می دهد. آزمایش و نوآوری در نمادهای مسیحی روم در قرن هشتم و نهم تأییدی بر سرزندگی هنری رم در دوره قبل از تقسیم شرق و غرب است. لابات رمی از دست رفته و فراموش شده را بازبینی کرده و احیا می کند – نه به عنوان الحاقی پیرامونی شرق، بلکه به عنوان مرکز خلاقیت و نوآوری هنری.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران