دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: [4 ed.]
نویسندگان: Amy Einsohn and Marilyn Schwartz
سری:
ISBN (شابک) : 9780520286726, 9780520972278
ناشر: University of California Press
سال نشر: 2019
تعداد صفحات: 568
[565]
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 25 Mb
در صورت تبدیل فایل کتاب The Copyeditor's Handbook: A Guide for Book Publishing and Corporate Communications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کتاب Copyeditor: راهنمای انتشار کتاب و ارتباطات شرکتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کتاب راهنمای The Copyeditor’s Handbook بیحوصله، شیک و اغلب خندهدار، هم برای ویراستاران جدید و هم برای دستان باتجربهای که میخواهند مهارتهای خود را تازه کنند و درک خود را از هنر کپینویسی گسترش دهند، به منبعی ضروری تبدیل شده است. این نسخه چهارم جدیدترین توصیههای مقامات زبان، راهنماهای استفاده، و نسخههای جدید دستورالعملهای سبک اصلی، از جمله کتاب راهنمای سبک شیکاگو را در بر میگیرد. این تغییرات تکتونیکی در ویرایش قرن بیست و یکم را ثبت می کند: تهیه متن برای فرمت های دیجیتال، استفاده از فناوری های جدید، خطاب به مخاطبان جهانی، پیروی از دستورات زبان ساده، اطمینان از دسترسی، و خدمت به نویسندگان و نویسندگان خود ناشر که به عنوان نسخه دوم به انگلیسی می نویسند. زبان نسخه جدید همچنین فهرست مشروح گسترده ای از ابزارها و منابع ویراستاری را اضافه می کند و شامل کمی سرگرمی سبک برای دوستداران زبان است، مانند تاریخچه مختصری از علائم نگارشی که نمره را کسب نکرده اند، مورد عجیب razbliuto و چند مورد. تخم مرغ های عید پاک در انتظار کشف توسط خوانندگان مشتاق. نسخه چهارم دارای بهروزرسانیهایی در موارد زیر است: - دگرگونی نقش های تحریریه در محیط نشر امروزی - برنامه ها، فرآیندها و پروتکل های جدید برای ویرایش روی صفحه - تغییرات عمده در منابع ویراستاری، مانند فرهنگ لغت آنلاین و مجموعه های زبان، دستور زبان جدید و مقامات استفاده، جوامع تحریریه آنلاین، و ابزارهای تحقیقاتی مبتنی بر وب هنگامی که برای آزمایش استعداد خود آماده شدید، کتاب کار ویرایشگر را انتخاب کنید: تمرینها و نکاتی برای تقویت قضاوت سرمقاله، همراه جدید ضروری کتاب راهنما.
Unstuffy, hip, and often funny, The Copyeditor’s Handbook has become an indispensable resource both for new editors and for experienced hands who want to refresh their skills and broaden their understanding of the craft of copyediting. This fourth edition incorporates the latest advice from language authorities, usage guides, and new editions of major style manuals, including The Chicago Manual of Style. It registers the tectonic shifts in twenty-first-century copyediting: preparing text for digital formats, using new technologies, addressing global audiences, complying with plain language mandates, ensuring accessibility, and serving self-publishing authors and authors writing in English as a second language. The new edition also adds an extensive annotated list of editorial tools and references and includes a bit of light entertainment for language lovers, such as a brief history of punctuation marks that didn’t make the grade, the strange case of razbliuto, and a few Easter eggs awaiting discovery by keen-eyed readers. The fourth edition features updates on: - the transformation of editorial roles in today’s publishing environment - new applications, processes, and protocols for on-screen editing - major changes in editorial resources, such as online dictionaries and language corpora, new grammar and usage authorities, online editorial communities, and web-based research tools When you’re ready to test your mettle, pick up The Copyeditor’s Workbook: Exercises and Tips for Honing Your Editorial Judgment, the essential new companion to the handbook.