ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Changing Song: The Marxist Manifestos of Nakano Shigeharu (Princeton Legacy Library)

دانلود کتاب آهنگ تغییر: مانیفست های مارکسیستی ناکانو شیگهرو (کتابخانه میراث پرینستون)

Changing Song: The Marxist Manifestos of Nakano Shigeharu (Princeton Legacy Library)

مشخصات کتاب

Changing Song: The Marxist Manifestos of Nakano Shigeharu (Princeton Legacy Library)

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Princeton Legacy Library 
ISBN (شابک) : 069106816X, 9780691068169 
ناشر: Princeton University Press 
سال نشر: 1990 
تعداد صفحات: 272 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Changing Song: The Marxist Manifestos of Nakano Shigeharu (Princeton Legacy Library) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آهنگ تغییر: مانیفست های مارکسیستی ناکانو شیگهرو (کتابخانه میراث پرینستون) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آهنگ تغییر: مانیفست های مارکسیستی ناکانو شیگهرو (کتابخانه میراث پرینستون)



ناکانو شیگهرو (1902-1979)، شاعر و منتقد اجتماعی برجسته ژاپنی قرن بیستم، جنبش فرهنگ انقلابی دهه 1920 را متحول کرد. میریام سیلوربرگ با قرار دادن اندیشه ناکانو در درون تاریخ مارکسیسم ژاپن، تحلیل‌های متنی را در نوشته‌های پیش از جنگ خود به کار می‌گیرد تا دیدگاه جدیدی در تاریخ سیاست و فرهنگ چپ ژاپن شکل دهد. کتاب او ناکانو را با سنت مارکسیستی غربی مرتبط می‌کند، وجود یک نظریه مارکسیستی ژاپنی در مورد فرهنگ کالا را به رسمیت می‌شناسد، و از این نظریه برای روشن کردن دوران استفاده می‌کند. به طور خاص، سیلوربرگ به این موضوع می‌پردازد که چگونه ناکانو، مانند معاصران اروپایی‌اش، در جهت نقد فرهنگ توده‌ای کار می‌کرد و نشان می‌دهد که چگونه متفکران ژاپنی در دهه‌های 1920 و 1930، مارکسیسم را به عنوان روش غالب تحقیق سیاسی و فکری پذیرفتند. این کتاب از نوشته های مارکس و آثار گئورگ لوک ان بی سی، والتر بنیامین، آنتونیو گرامشی، برتولت برشت و میخائیل باختین استفاده می کند تا ناکانو را به عنوان یک منتقد و شاعر مارکسیست معرفی کند. خوانش دقیق مقالات، اشعار ناکانو (بیشتر آنها برای اولین بار به زبان انگلیسی منتشر می شوند)، داستان ها، و نامه های زندان، "آهنگ در حال تغییر" یا آگاهی ناکانو را در چهار مرحله ردیابی می کند - از "کشف تاریخ" او در اواسط دهه 1920 تا امتناع او از ساکت شدن در اواخر دهه 1930، زمانی که او یک سری حملات کوبنده را علیه تشدید سرکوب دولتی انجام داد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Nakano Shigeharu (1902-1979), leading twentieth-century Japanese poet and social critic, transformed the revolutionary culture movement of the 1920s. Positioning Nakano's thought within the very history of Japanese Marxism, Miriam Silverberg applies textual analyses to his pre-war writings to form a new perspective on the history of the politics and culture of the Japanese left. Her book relates Nakano to the Western Marxist tradition, recognizes the existence of a Japanese Marxist theory of commodity culture, and uses this theory to illuminate the era. In particular, Silverberg addresses how Nakano, like his European contemporaries, worked toward a critique of mass culture, illustrating how Japanese thinkers in the 1920s and 1930s adopted Marxism as the dominant method of political and intellectual inquiry. This book draws on Marx's writings and those of Georg LukNBcs, Walter Benjamin, Antonio Gramsci, Bertolt Brecht, and Mikhail Bakhtin to present Nakano as a Marxist critic and poet. Close readings of Nakano's essays, poems (most of them appearing for the first time in English), fiction, and prison letters trace Nakano's "changing song" or consciousness through four stages--from his "discovery of history" in the mid-1920s to his refusal to be silenced during the late 1930s, when he produced a series of scathing attacks on intensifying state repression.





نظرات کاربران