ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Borges and Me: An Encounter

دانلود کتاب بورخس و من: یک برخورد

Borges and Me: An Encounter

مشخصات کتاب

Borges and Me: An Encounter

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780385545839 
ناشر: Knopf Doubleday Publishing Group 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Borges and Me: An Encounter به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بورخس و من: یک برخورد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بورخس و من: یک برخورد

جی پرینی در این اثر خاطره انگیز که نویسنده در پس‌گفتار خود آن را «یک نوع خاطرات رمان‌نویسی» می‌خواند، ما را به پنجاه سال پیش می‌برد، زمانی که از ایالات متحده به اسکاتلند فرار کرد – در حال فرار از جنگ ویتنام و ناامیدانه در جستجوی زندگی بزرگسالی‌اش. . در آنجا، در شرایطی بعید، او با نویسنده مشهور آرژانتینی خورخه لوئیس بورخس آشنا می شود. بورخس – که در اسکاتلند به ملاقات مترجم خود می رود – در دهه هفتاد زندگی خود نابینا و ضعیف است. وقتی بورخس می شنود که پارینی صاحب یک موریس مینور 1957 است، آرزوی دیرینه اش را برای بازدید از هایلندز اعلام می کند، جایی که امیدوار است با مردی در اینورنس ملاقات کند که به معماهای آنگلوساکسون علاقه مند است. همانطور که آنها سفر می کنند، در مکان های مختلف تاریخی توقف می کنند، بورخس جذاب و دلفریب، پارینی را به یک تور بزرگ از ادبیات و ایده های غربی می برد، در حالی که قول می دهد در مورد عشق و شعر به او آموزش دهد. همانطور که دنیای خاص بورخس از هزارتوها، آینه ها و درخشش های دوگانه به وجود می آید، گریزهای آنها چرخشی سورئال می گیرد. بورخس و من یک رمان جاده ای کلاسیک است که بر اساس رویدادهای واقعی ساخته شده است. این همچنین یک تور اسرارآمیز جادویی از دورانی است، مانند دوران ما، که در آن ابهامات فراوان است، و زمانی که - مثل همیشه - این جوانان و پیران هستند که صداها را می شنوند و رویاهای خود را می بینند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this evocative work of what the author in his afterword calls “a kindof novelistic memoir,” Jay Parini takes us back fifty years, when he fled the United States for Scotland—in flight from the Vietnam War and desperately in search of his adult life. There, through unlikely circumstances, he meets the famed Argentinian author Jorge Luis Borges. Borges—visiting his translator in Scotland—is in his seventies, blind and frail. When Borges hears that Parini owns a 1957 Morris Minor, he declares a long-held wish to visit the Highlands, where he hopes to meet a man in Inverness who is interested in Anglo-Saxon riddles. As they travel, stopping at various sites of historical interest, the charmingly garrulous Borges takes Parini on a grand tour of Western literature and ideas, while promising to teach him about love and poetry. As Borges’s idiosyncratic world of labyrinths, mirrors, and doubles shimmers into being, their escapades take a surreal turn. Borges and Me is a classic road novel, based on true events. It’s also a magical mystery tour of an era, like our own, in which uncertainties abound, and when—as ever—it’s the young and the old who hear voices and dream dreams.





نظرات کاربران