ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Vendere tutto

دانلود کتاب همه چیز را بفروش

Vendere tutto

مشخصات کتاب

Vendere tutto

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9788820396237 
ناشر: 123 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Italian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Vendere tutto به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب همه چیز را بفروش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب همه چیز را بفروش

آمازون شروع به ارسال کتاب کرد و اولین موج هیستری دات کام را تجربه کرد. اما جف بزوس، بنیانگذار رویایی آن، راضی نبود که یک کتابفروش مدرن باشد. او می‌خواست آمازون مجموعه‌ای نامحدود و راحتی بی‌نظیر را با قیمت‌های پایین‌تر از دیگران ارائه دهد: او می‌خواست آن را به «فروشگاه جهانی» تبدیل کند. او برای تحقق چشم انداز بزرگ خود، فرهنگ شرکتی از جاه طلبی افسارگسیخته و اسرار هرگز توضیح داده نشده را توسعه داد. حداقل تا امروز. براد استون، خبرنگار بیزینس‌ویک بلومبرگ، با کارمندان آمازون و کارمندان سابق، اعضای خانواده بزوس مصاحبه می‌کند و داستان واقعی آمازون را به خوانندگان ارائه می‌دهد که با شهادت دست اول غنی شده است. در مقایسه با دیگر نوآوران بزرگ فناوری - جابز، گیتس، زاکربرگ - بزوس یک مرد بسیار خصوصی است. اما پیگیری بی وقفه آن برای بازارهای جدید، آمازون را به سمت سرمایه گذاری های هیجان انگیز و مخاطره آمیزی، مانند کیندل و رایانش ابری، سوق می دهد تا تجارت را به شیوه ای که هنری فورد صنعت را متحول کرد، متحول کند: با بی احتیاطی که تنها با تعهد او به ارائه تجربه مشتری عالی مطابقت دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Amazon è nata inviando libri per posta e ha cavalcato la prima ondata dell'isteria dot-com. Ma il suo visionario fondatore Jeff Bezos non si accontentava di essere un libraio alla moda; voleva che Amazon offrisse un assortimento illimitato e una comodità senza pari, a prezzi più bassi di chiunque altro: voleva che diventasse il "negozio globale". Per realizzare la sua grandiosa visione, ha sviluppato una cultura aziendale improntata a un'ambizione sfrenata e a segreti mai rivelati. Almeno fino a oggi. Il reportere di Bloomberg Businessweek Brad Stone intervista dipendenti ed ex dipendenti di Amazon, i familiari di Bezos, e presenta ai lettori la vera storia di Amazon, arricchita da testimonianze dirette. Rispetto agli altri grandi innovatori della tecnologia - Jobs, Gates, Zuckerberg - Bezos è un uomo estremamente riservato. Ma la sua incessante ricerca di nuovi mercati sospinge Amazon in avventure emozionanti e rischiose, come il Kindle e il cloud computing, per trasformare il commercio come Henry Ford trasformò l'industria: con una temerarietà pari solo al suo impegno per offrire la customer experience perfetta.





نظرات کاربران