ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 清宫后妃首饰图典

دانلود کتاب 清宫后妃首饰图典

清宫后妃首饰图典

مشخصات کتاب

清宫后妃首饰图典

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: 故宫经典 
ISBN (شابک) : 7513402523, 9787513402521 
ناشر: 故宫出版社 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 265 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 105 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب 清宫后妃首饰图典 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 清宫后妃首饰图典 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 清宫后妃首饰图典

«کلاسیک‌های شهر ممنوعه» مجموعه‌ای از آلبوم‌های مجموعه‌ای است که توسط انتشارات موزه قصر در سال‌های اخیر منتشر شده است. آثار فرهنگی خوب جمع آوری شده توسط موزه قصر را بر اساس دسته بندی نمایش دهید.\r\nاین کتاب جواهراتی را که توسط امپراتورها و کنیزهای سلسله چینگ جمع آوری شده توسط موزه کاخ جمع آوری شده با تصاویر و متون معرفی می کند و به زیور آلات سر، زیور آلات گوش، گردنبند، زیورآلات دست و لوازم جانبی با نزدیک به 300 مجموعه آثار فرهنگی تقسیم می شود. جواهراتی که در اعماق شهر ممنوعه پنهان شده اند و زمانی از دنیا جدا شده اند در کتاب به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که رنگارنگ هستند.\r\nاین کتاب علاوه بر نمایش ویژگی های جواهرات زرق و برق دار، مواد بی نقص و قدردانی، توجه بیشتری به نشان دادن یکپارچگی جواهراتی دارد که توسط امپراتورهای سلسله چینگ پوشیده می شد. پس از خواندن کل کتاب، درک کاملی از جواهراتی که ملکه ها و زنان صیغه ای در سلسله چینگ می پوشیدند، خواهید داشت. کارشناسانی که در زمینه مدیریت، نمایش و تحقیق آثار فرهنگی در این مقوله فعالیت می کنند، مقالات مرتبطی را می نویسند و به تفصیل از جنبه های سیستمی، متریال، سبک، صنعتگری و غیره بحث می کنند تا خوانندگان درک عمیق تری از مفهوم فرهنگی داشته باشند. جواهرات ملکه و صیغه در سلسله چینگ. این یک نوع جدید از مجموعه کلاسیک موزه قصر است.\r\nمحتوای فوق العاده، چیدمان مناسب، عکاسی حرفه ای، ویرایش دقیق، طراحی دقیق و ساخت بشقاب از دلایل چشم نواز بودن این کتاب است؛ فناوری چاپ بدون نقطه مکمل موضوع این کتاب است و باعث جذابیت بیشتر جواهرات روی کاغذ می شود. اکتاویای لوکس، آماده بیرون آمدن است.\r\n\r\n\r\nاین کتاب به خوانندگان نگاهی اجمالی به اشراف زندگی درباری در گذشته می دهد و از ظاهر واقعی این تزئینات عجیب و غریب قدردانی می کند. امیدوارم بتواند به یک جشن بصری برای علاقه مندان مرتبط تبدیل شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

《故宫经典》是故宫出版社近年来出版的系列收藏类画册。按类别展示故宫博物院收藏的文物精品。 本书图文并茂地介绍了故宫博物院收藏的清朝皇宫内后妃佩戴的首饰,分为头饰篇、耳饰篇、项饰篇、手饰篇及佩饰篇,近300件套文物。深藏禁城、一度与世隔绝的珠宝首饰在书中分门别类,异彩纷呈。 此书除展示珠宝华丽、材质完美及兼具欣赏性的特点外,更注重展示清宫后妃首饰佩戴的整体性。全书阅毕,即对清代后妃首饰的佩戴有了完整的了解。并由从事本门类文物管理、陈列、研究的专家撰写相关文章,从制度、材质、款式、工艺等诸方面详作论述,使读者对清代后妃首饰的文化内涵有了更为深入的了解。是故宫出版社《故宫经典》丛书的新品种。 精彩的内容,合理的编排,专业的摄影,谨慎的编辑,精心的设计和制版,都是本书引人注目的原因;无网点印刷技术,更与本书题材相得益彰,令纸上的首饰显得奢华明锐,呼之欲出。 本书将使读者管窥昔日宫廷生活的显贵,并鉴赏这些奢侈装饰的真容。希望它能够成为相关爱好者的一道视觉盛宴。



فهرست مطالب

封面
清宫后妃首饰概说  阮卫萍
清宫首饰中的珍珠与假珠  景闻
清代后妃头饰——钿子  李芝安
清宫首饰的吉祥意蕴  梁科
故宫博物院藏首饰的匠意与审美  章新
头饰
耳饰
项饰
手饰
佩饰
图版索引
编后语
后记
封底




نظرات کاربران