ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 中国回族金石录

دانلود کتاب 中国回族金石录

中国回族金石录

مشخصات کتاب

中国回族金石录

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری: 中国回族古籍丛书 
ISBN (شابک) : 7227022609, 9787227022602 
ناشر: 宁夏人民出版社 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 807 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب 中国回族金石录 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 中国回族金石录 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 中国回族金石录

معرفی مختصر \"ملیت هوی چینی جینشیلو\": مطالب مکتوب در تاریخ ملیت هوی چین تقریباً در سراسر کشور وجود دارد و علاوه بر این، آنها در قیام های قبلی هوی در سلسله چینگ به طور جدی از بین رفتند که باعث ناراحتی و ناراحتی زیادی شد. دشواری کار تحقیقاتی به منظور نجات و حفظ مطالب تاریخی مردم هوی، گروه برنامه ریزی ویرایش و انتشار کتاب های باستانی اقلیت نینگ شیا تصمیم گرفت به طور سیستماتیک مطالب و مطالب دهان به دهان را به زبان های چینی، عربی، فارسی و سایر فرهنگ های مرتبط با تاریخ جمع آوری کند. مردم هوی در سراسر کشور. مطالب عبارتند از: کلاسیک های تاریخی هوی، زندگی نامه ها، نسب شناسی خانواده، آثار فرهنگی و کتیبه ها، مواد تحقیقاتی اسلامی، مطالب فرقه ای، و روزنامه ها و مجلات مدرن هوی و غیره. سن مواد جمع آوری شده از سلسله تانگ و سونگ تا سال 1949 قبل از تأسیس جمهوری خلق چین متغیر است. برای این مواد، فهرست‌نویسی و شناسایی یکپارچه را انجام می‌دهیم، و سپس اصل را انتخاب می‌کنیم، ترکیب‌بندی، نقطه‌گذاری، گردآوری، حاشیه‌نویسی و غیره را انجام می‌دهیم و انتشار مجموعه‌ای از «مجموعه کتاب‌های باستانی چینی هوی» را سازمان‌دهی می‌کنیم.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

《中国回族金石录》内容简介:中国回族历史上的文字资料几乎遍及全国各地,加之在清代历次回民大起义中散失又比较严重,从而给研究工作带来极大的不便和困难。为了抢救和保存回族历史资料,宁夏少数民族古籍整理出版规划小组决定,在全国范围内系统地搜集有关回族历史的中文、阿拉伯文、波斯文以及其他各种文化的资料和口碑资料,其内容包括回族历史典籍、人物传记、家系谱牒、文物碑刻、有代表性的伊斯兰教研究资料、门宦教派资料以及近现代回族报刊等等。所收资料的年限,上起唐宋时期,下至1949年建国前。对这些资料,我们将进行统一编目、鉴定,然后择其精华,分别做校勘、标点、汇编、注释等工作,组织出版一套《中国回族古籍丛书》。





نظرات کاربران