ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Unreal Engine 4 for Design Visualization: Developing Stunning Interactive Visualizations, Animations, and Renderings

دانلود کتاب Unreal Engine 4 for Design Visualization: توسعه تجسم ها، انیمیشن ها و رندرهای تعاملی خیره کننده

Unreal Engine 4 for Design Visualization: Developing Stunning Interactive Visualizations, Animations, and Renderings

مشخصات کتاب

Unreal Engine 4 for Design Visualization: Developing Stunning Interactive Visualizations, Animations, and Renderings

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780134680705, 9780134680743 
ناشر: Addison-Wesley Professional 
سال نشر: 2018;2017 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب Unreal Engine 4 for Design Visualization: توسعه تجسم ها، انیمیشن ها و رندرهای تعاملی خیره کننده: بازی های کامپیوتری--برنامه نویسی،طراحی سطح (علوم کامپیوتر)، UnrealScript (زبان برنامه های کامپیوتری)،بازی های ویدئویی--طراحی،بازی های ویدئویی-طراحی،بازی های کامپیوتری - برنامه نویسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Unreal Engine 4 for Design Visualization: Developing Stunning Interactive Visualizations, Animations, and Renderings به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Unreal Engine 4 for Design Visualization: توسعه تجسم ها، انیمیشن ها و رندرهای تعاملی خیره کننده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Unreal Engine 4 for Design Visualization: توسعه تجسم ها، انیمیشن ها و رندرهای تعاملی خیره کننده



راهنمای رسمی و تمام رنگی برای توسعه تجسم‌ها، انیمیشن‌ها و رندرهای تعاملی با Unreal Engine 4 Unreal Engine 4 (UE4) برای توسعه بازی‌های ویدیویی ایجاد شده است، اما در بین معماری به صورت ویروسی درآمده است. ، علوم، مهندسی، و جوامع تجسم پزشکی. کیفیت بصری خیره‌کننده UE4s، مجموعه ابزارهای پیشرفته، قیمت بی‌رقیب (رایگان!) و سهولت استفاده بی‌سابقه، وضعیت هنر را دوباره تعریف می‌کند و صنعت بازی، فیلم و تجسم را سر به فلک کشیده است. Unreal Engine 4 for Design Visualization دانشی را که متخصصان تجسم برای استفاده از قدرت بسیار زیاد UE4s نیاز دارند، ارائه می دهد. تام شانون، کارشناس کلاس جهانی UE4، اجزای سازنده و مفاهیم فنی Unreal Engine 4s را معرفی می‌کند و شما را در کل فرآیند ساخت محتوای تجسم برجسته، با پروژه‌های نمونه واقعی، با دقت مستند و گام به گام راهنمایی می‌کند. شانون به سوالاتی که اغلب در مورد تجسم UE4 پرسیده می شود، پاسخ می دهد و به مسائلی از واردات و پردازش داده ها تا نورپردازی، مواد پیشرفته و رندر می پردازد. او راه های مهمی را نشان می دهد که در آن UE4 متفاوت از سیستم های رندر سنتی عمل می کند، حتی زمانی که از اصطلاحات مشابه استفاده می کند. در تمام طول، او از دیدگاه متخصصان تجسم در معماری، مهندسی، یا علم و نه بازی می نویسد. درک اجزای UE4s و محیط توسعه Master Pipeline UE4s از داده های منبع تا برنامه تحویل داده شده تشخیص و سازگاری با تفاوت های بین UE4 و تکنیک های تجسم و رندر سنتی دستیابی به واقع گرایی خیره کننده با مواد، نورپردازی، و خطوط لوله پس از پردازش UE4s Physically Based Rendering (PBR) ایجاد کنید. مواد آماده تولید با ویرایشگر متریال تعاملی بی‌درنگ پروژه‌ها را راه‌اندازی کنید، مجموعه‌های داده عظیم وارد کنید و دنیاها را با داده‌های تجسم دقیق پر کنید. نورپردازی روشن و گرم برای تجسم‌های معماری ایجاد کنید انیمیشن‌های از پیش رندر شده با Sequencer استفاده کنید از Blueprints Visual Scripting برای ایجاد پیچیده تعاملات بدون نوشتن یک خط کد با محدودیت‌های UE4s (و پیرامون) کار کنید و از مزایای آن برای دستیابی به چشم‌انداز خود استفاده کنید همه فایل‌های پروژه UE4 و فایل‌های منبع 3ds Max، به‌علاوه منابع و پیوندهای اضافی، در وب‌سایت همراه کتاب موجود هستند.</ p>
نوع: علم داده


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Official, Full-Color Guide to Developing Interactive Visualizations, Animations, and Renderings with Unreal Engine 4 Unreal Engine 4 (UE4) was created to develop video games, but it has gone viral among architecture, science, engineering, and medical visualization communities. UE4s stunning visual quality, cutting-edge toolset, unbeatable price (free!), and unprecedented ease of use redefines the state of the art and has turned the gaming, film, and visualization industries on their heads. Unreal Engine 4 for Design Visualization delivers the knowledge visualization professionals need to leverage UE4s immense power. World-class UE4 expert Tom Shannon introduces Unreal Engine 4s components and technical concepts, mentoring you through the entire process of building outstanding visualization contentall with realistic, carefully documented, step-by-step sample projects. Shannon answers the questions most often asked about UE4 visualization, addressing issues ranging from data import and processing to lighting, advanced materials, and rendering. He reveals important ways in which UE4 works differently from traditional rendering systems, even when it uses similar terminology. Throughout, he writes from the perspective of visualization professionals in architecture, engineering, or sciencenot gaming. Understand UE4s components and development environment Master UE4s pipeline from source data to delivered application Recognize and adapt to the differences between UE4 and traditional visualization and rendering techniques Achieve staggering realism with UE4s Physically Based Rendering (PBR) Materials, Lighting, and Post-Processing pipelines Create production-ready Materials with the interactive real-time Material Editor Quickly set up projects, import massive datasets, and populate worlds with accurate visualization data Develop bright, warm lighting for architectural visualizations Create pre-rendered animations with Sequencer Use Blueprints Visual Scripting to create complex interactions without writing a single line of code Work with (and around) UE4s limitations and leveraging its advantages to achieve your vision All UE4 project files and 3ds Max source files, plus additional resources and links, are available at the book's companion website.


Type : Data Science


فهرست مطالب

PrefacePart I: Unreal Engine 4 Overview1 Getting Started with Unreal Engine 42 Working with UE43 Content Pipeline4 Lighting and Rendering5 Materials6 BlueprintsPart II: Your First UE4 Project7 Setting Up the Project8 Populating the World9 Making It Interactive with Blueprints10 Packaging and DistributionPart III: Architectural Visualization Project11 Project Setup12 Data Pipeline13 Populating the World14 Architectural Lighting15 Architectural Materials16 Creating Cinematics with Sequencer17 Preparing the Level for Interactivity18 Intermediate Blueprints: UMG Interaction19 Advanced Blueprints: Material Switcher20 Final Thoughts




نظرات کاربران