ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Atmosfera. Atteggiamenti climatici nell'arte di oggi (Mimesis)

دانلود کتاب جو. نگرش های اقلیمی در هنر امروز (میمسیس)

Atmosfera. Atteggiamenti climatici nell'arte di oggi (Mimesis)

مشخصات کتاب

Atmosfera. Atteggiamenti climatici nell'arte di oggi (Mimesis)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9788857562476 
ناشر: Mimesis 
سال نشر:  
تعداد صفحات: 0 
زبان: Italian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 404 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Atmosfera. Atteggiamenti climatici nell'arte di oggi (Mimesis) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جو. نگرش های اقلیمی در هنر امروز (میمسیس) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جو. نگرش های اقلیمی در هنر امروز (میمسیس)

گفتمانی که در این کتاب به آن پرداختم، با در نظر گرفتن رشته‌های تکنوکره، به مجموعه‌ای از تأملات در جلد «همه‌جنگی. نقد هنر و هنر در عصر چندمرکزی سیاره‌ای» (2012) متصل می‌شود، اگرچه در این مناسبت جدید من توجه را به شدت به یک سری از پدیده‌های زیبایی‌شناختی معطوف کرد که عوامل جوی را شبیه‌سازی می‌کنند یا به سادگی استودیوی هنرمند را به یک آزمایشگاه خلاق تبدیل می‌کنند. ایده این کتاب در سال 2015 متولد شد و مضامین همنشینان من در شرایط مختلف بوده است تا نه تنها در مورد آن استدلال کنم. بابلی بودن زبانی که بودریار به آن اشاره کرد، بلکه برای بررسی فضایی که در آن هنرمند از طریق تصنع، به جستجوی احساسات، فتنه انگیزی و مسحور کردن بیننده، حتی لمس رشته های عاطفی او باز می گردد.» (نویسنده)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"Riprendendo le fila della tecnosfera, il discorso che ho affrontato in questo libro si collega a una serie di riflessioni appuntate nel volume 'Ubiquità. Arte e critica d'arte nell'epoca del policentrismo planetario' (2012), anche se in questa nuova occasione ho spostato radicalmente l'attenzione su una serie di fenomeni estetici che clonano gli agenti atmosferici o che semplicemente convertono lo studio d'artista in laboratorio creativo. L'idea del libro è nata nel 2015 e le tematiche mi sono state compagne di strada in varie circostanze per ragionare non solo sulla babelicità linguistica accennata da Baudrillard, ma anche per esaminare un clima in cui l'artista torna, mediante l'artificio, a ricercare le sensazioni, a incuriosire e a incantare lo spettatore, toccando finanche le sue corde emotive." (L'autore)





نظرات کاربران