ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Customer Obsessed Company: Why Customer Success Is Becoming the Only Competitive Advantage

دانلود کتاب شرکت مشتری مدار: چرا موفقیت مشتری تنها مزیت رقابتی است

The Customer Obsessed Company: Why Customer Success Is Becoming the Only Competitive Advantage

مشخصات کتاب

The Customer Obsessed Company: Why Customer Success Is Becoming the Only Competitive Advantage

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1119572738, 9781119572732 
ناشر: Wiley 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 256 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب The Customer Obsessed Company: Why Customer Success Is Becoming the Only Competitive Advantage به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شرکت مشتری مدار: چرا موفقیت مشتری تنها مزیت رقابتی است نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شرکت مشتری مدار: چرا موفقیت مشتری تنها مزیت رقابتی است

اگر رهبران پیشنهادات دیجیتال خود را در فلسفه موفقیت مشتری ادغام نکنند، در دهه آینده شکست خواهند خورد، زیرا برتری فنی و سایر مزیت های رقابتی سنتی برای تقلید بسیار آسان می شود. این کتاب مثال‌ها و ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند که چگونه شرکت‌ها می‌توانند از طریق وسواس مشتری متحول شوند. این کتاب به دردسرهای تغییر نمودارهای سازمانی، نقش‌های رهبری و مسئولیت‌ها و استراتژی‌ها می‌پردازد، بنابراین کل شرکت با هم در خدمات کامل به مشتری کار می‌کند. این به رهبران درک این موضوع را می دهد که چگونه پیاده سازی های دیجیتالی آنها را شبیه آمازون می کند، درآمدهای مکرر را به ارمغان می آورد، کاهش می دهد و مشتری را حفظ می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

If leaders aren't integrating their digital offerings into a philosophy of Customer Success, they will be defeated in the next decade, because technical excellence and other traditional competitive advantages are becoming too easy to imitate. This book will give examples and specifics of how companies can transform through Customer Obsession. This book will address the pains of transforming organizational charts, leadership roles and responsibilities and strategies, so the whole company works together in total service to the customer. It will give leaders an understanding of how their digital implementations will make them more Amazon-like, deliver recurring revenue, less churn and customer retention.





نظرات کاربران