دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Nick Mehta
سری:
ISBN (شابک) : 1119572738, 9781119572732
ناشر: Wiley
سال نشر: 2020
تعداد صفحات: 256
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 10 Mb
در صورت تبدیل فایل کتاب The Customer Obsessed Company: Why Customer Success Is Becoming the Only Competitive Advantage به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب شرکت مشتری مدار: چرا موفقیت مشتری تنها مزیت رقابتی است نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اگر رهبران پیشنهادات دیجیتال خود را در فلسفه موفقیت مشتری ادغام نکنند، در دهه آینده شکست خواهند خورد، زیرا برتری فنی و سایر مزیت های رقابتی سنتی برای تقلید بسیار آسان می شود. این کتاب مثالها و ویژگیهایی را ارائه میکند که چگونه شرکتها میتوانند از طریق وسواس مشتری متحول شوند. این کتاب به دردسرهای تغییر نمودارهای سازمانی، نقشهای رهبری و مسئولیتها و استراتژیها میپردازد، بنابراین کل شرکت با هم در خدمات کامل به مشتری کار میکند. این به رهبران درک این موضوع را می دهد که چگونه پیاده سازی های دیجیتالی آنها را شبیه آمازون می کند، درآمدهای مکرر را به ارمغان می آورد، کاهش می دهد و مشتری را حفظ می کند.
If leaders aren't integrating their digital offerings into a philosophy of Customer Success, they will be defeated in the next decade, because technical excellence and other traditional competitive advantages are becoming too easy to imitate. This book will give examples and specifics of how companies can transform through Customer Obsession. This book will address the pains of transforming organizational charts, leadership roles and responsibilities and strategies, so the whole company works together in total service to the customer. It will give leaders an understanding of how their digital implementations will make them more Amazon-like, deliver recurring revenue, less churn and customer retention.