ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 大唐西市博物馆藏墓志

دانلود کتاب 大唐西市博物馆藏墓志

大唐西市博物馆藏墓志

مشخصات کتاب

大唐西市博物馆藏墓志

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 7301160798, 9787301160794 
ناشر: 北京大学出版社 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 1593 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 902 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب 大唐西市博物馆藏墓志 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 大唐西市博物馆藏墓志 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 大唐西市博物馆藏墓志

در مجموع 500 سنگ نوشته نفیس و سنگ قبر که توسط موزه بازار غربی شیان دیتانگ جمع آوری شده و بارها توسط محققان و کارشناسان شناسایی و انتخاب شده است، شامل بیش از دوازده سلسله از سلسله های شمالی تا سلسله های سونگ، یوان، مینگ و چینگ، 90 درصد است. که سنگ نوشته های سوئی و تانگ هستند. این کتیبه‌ها و سنگ قبرها در هنگام جمع‌آوری با دقت انتخاب شده‌اند و ارزش تاریخی، دانشگاهی و هنری بالایی دارند. این کتاب توسط پروفسور هو جی، معاون سابق انجمن تاریخ تانگ چین و پروفسور رونگ سین کیانگ، معاون فعلی انجمن چینی تاریخ تانگ و گروه تاریخ دانشگاه پکن ویرایش شده است. محققان دانشگاه‌ها، مؤسسه تاریخ آکادمی علوم اجتماعی چین، کتابخانه ملی چین، و بیش از 70 متخصص از دانشگاه شمال غربی، دانشگاه عادی شانشی، و موزه جنگل شیان استیل.، لیو هوبین، منگ شیانشی، وانگ جینگ، لی هونگ بین، ژانگ مینگسین، منگمن، شی روئی، هوانگ ژنجیان، وو یوگی، وو لییو، لیو یی، یو زیونگ، منگ یانهونگ، لی ون، جیانگ آیهوا، لی هائو، جیا ژیگانگ، یو گنگزه و غیره. در طی مراحل مرتب‌سازی، سوابق کتیبه‌ها و سنگ قبرها کلمه به کلمه بحث گروهی و بررسی مشترک را طی کردند و به سایت رفتند تا برای اطمینان از کیفیت، یک به یک با ژیشی بررسی کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

收录西安大唐西市博物馆所藏、经学者专家反复鉴定遴选的精品墓志、墓碑共计500方,时间纵跨从北朝到宋、元、明、清共十几个朝代,其中90%是隋唐墓志。这些墓志、墓碑在收藏时经过精选,具有较高的历史价值、学术价值和艺术价值。本书由原中国唐史学会副会长胡戟教授和现任中国唐史学会副会长、北京大学历史系荣新江教授担任主编,同时组织北京大学、中国人民大学、首都师范大学、中央民族大学、中国社科院历史所、国家图书馆的学者和西北大学、陕西师范大学、西安碑林博物馆的70多位专业人员编写,其中不乏众多具有墓志古文献整理经验者,如朱玉麒、罗新、刘后滨、孟宪实、王静、李鸿宾、张铭新、蒙曼、史睿、黄正建、吴玉贵、吴丽娱、刘屹、游自勇、孟彦宏、雷文、蒋爱花、李浩、贾志刚、于赓哲等。在整理过程中,墓志、墓碑的录文都逐字逐句经过集体讨论和会审,并到现场与志石逐篇核对,以保证质量。





نظرات کاربران