ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Il bello e il bene (Mimesis)

دانلود کتاب زیبا و خوب (Mimesis)

Il bello e il bene (Mimesis)

مشخصات کتاب

Il bello e il bene (Mimesis)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9788857549903, 0224416383 
ناشر: Mimesis Edizioni 
سال نشر: 2018 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Italian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 471 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Il bello e il bene (Mimesis) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زیبا و خوب (Mimesis) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زیبا و خوب (Mimesis)

سیمون ویل در شانزده سالگی ایده های روشنی داشت. این نوشته ها این را نشان می دهد که در میان آنها موضوعی که در دبیرستان سروده شده است برجسته است. ویل درباره یک رویداد تاریخی می گوید: امپراتور اسکندر با لشکر خود در بیابان گیر کرده است، خستگی و تشنگی سربازان را به سجده می اندازد. سربازی آخرین آب باقیمانده را برای رهبر بزرگ می آورد، اما اسکندر آن را روی زمین می ریزد تا شبیه سربازانش شود. در این ژست ویل قدرت مطلق را می بیند که فرد را از تکینگی او ربوده و او را در امر ابدی شرکت می دهد. هم اکنون در این مقالات آن عرفان مطلق سال های اخیر وجود دارد که صدای ویل را به نمونه ای بی نظیر در تاریخ اندیشه معاصر تبدیل می کند. این آثار اولیه نوید بخش استثمارهای فیلسوفی است که تجربه های زندگی روزمره را بدون در امان گذاشتن خود طی می کند و برای اطلاع از شرایط کار به کارخانه می رود و رویدادها روی او سرمایه گذاری می کنند. این تنها شجاعت جوانی نیست که او را راهنمایی می کند، بلکه نیروی اخلاقی است که راهنمای سال های بالغ تر او باقی می ماند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

All'età di sedici anni Simone Weil aveva già le idee chiare. Lo dimostrano questi scritti, tra cui spicca un tema composto al liceo. Weil commenta una vicenda storica: l'imperatore Alessandro è bloccato col suo esercito nel deserto, la stanchezza e la sete prostrano le truppe. Un soldato porta l'ultima acqua rimasta al grande condottiero, ma Alessandro la versa a terra per essere come i suoi soldati. In questo gesto Weil vede la forza dell'assoluto che strappa l'individuo alla sua singolarità e lo fa partecipare all'eterno. Già in questi saggi è presente quella mistica assoluta degli ultimi anni, che fa della voce di Weil un esempio unico nella storia del pensiero contemporaneo. Questi lavori giovanili preannunciano le imprese della filosofa che attraverserà senza risparmiarsi le esperienze della vita quotidiana, che andrà in fabbrica per conoscere la condizione operaia, che si farà investire dagli eventi. A guidarla non è solo il coraggio della gioventù, ma una forza morale che rimane la guida dei suoi anni più maturi.





نظرات کاربران