ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 瑞典史

دانلود کتاب 瑞典史

瑞典史

مشخصات کتاب

瑞典史

دسته بندی: تاریخ
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: 世界历史文库 
ISBN (شابک) : 7500082398, 9787500082392 
ناشر: 中国大百科全书出版社 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 331 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 39 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب 瑞典史 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 瑞典史 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 瑞典史

\"تاریخ سوئد\" تاریخچه جامع سوئد بسیار مورد نیاز است. کتاب نیل کنت به بررسی تاریخ سوئد از عصر حجر تا امروز می پردازد. فصل های قبلی به برتری وایکینگ ها، اتحادیه نوردیک، اصلاحات، و سوئد به عنوان قدرتمندترین ابرقدرت اروپا در اوج نفوذ سیاسی خود در قرن هفدهم می پردازد؛ فصل های بعدی به بررسی روشنگری سوئد، سلطنت مطلقه، سیاست بی طرفی نظامی و پان اسکاندیناوییسم می پردازد. نویسنده گزارش تاریخی خود را با تمرکز بر تحولات اخیر در سوئد تا امروز گسترش می دهد: ظهور سوسیال دموکراسی، ایجاد یک دولت رفاه، الحاق سوئد به اتحادیه اروپا، و برنامه زیست محیطی سوئد. تاریخچه سوئد با موفقیت محتوای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را ادغام می کند تا نشان دهد که چگونه موفق ترین جامعه انسانی جهان شکل گرفته و توسعه یافته است. برای دانش آموزان و خوانندگان عادی، خواندن \"تاریخ سوئد\" یک جشن دانش است.\r\nنیل کنت محقق مدعو در موسسه تحقیقات قطبی اسکات در دانشگاه کمبریج و استاد آکادمی ایالتی سنت پتربورگ در زمینه معماری و فرهنگ است. انتشارات اخیر او عبارتند از: هلسینکی: فرهنگ و تاریخ ادبی (2004) و تریست: بیوگرافی یک شهر، 2008).


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

《瑞典史》一部全面的瑞典史是非常需要的。尼尔·肯特的书纵览了瑞典从石器时代直到今天的历史。前面的章节涉及维京霸权、北欧联盟、宗教改革和瑞典作为欧洲最强大的超级大国在17世纪达到其政治影响的巅峰;稍后的章节考察了瑞典的启蒙运动、绝对君主制、军事中立政策和泛斯堪的纳维亚主义。作者将他的历史记叙一直延伸到今天,关注了瑞典最近的发展:社会民主制度的兴起、福利国家制度的建立、瑞典加入欧盟和瑞典的生态保护政纲。《瑞典史》成功地将政治、经济、社会和文化内容综合在一起,说明了世界上最成功运行的人道的社会是如何形成和发展的。对学生和普通读者而言,阅读《瑞典史》是享受一次知识盛宴。 尼尔·肯特(Neil Kent)是剑桥大学斯科特极地研究所(Scott Polar-Research Institute)的客座研究人员和圣彼得堡国立艺术、建筑和文化学院(St Peterburg State Academy of An,Architecture and Culture)教授。他最近的出版物包括:《赫尔辛基:一部文化和文学史》(Helsinki:A Culture and Literary History ,2004年)和《的里亚斯特:一部城市变迁史》(Trieste:Biograpgy of a City,2008)。





نظرات کاربران