ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Social Selling Mastery

دانلود کتاب تسلط بر فروش اجتماعی

Social Selling Mastery

مشخصات کتاب

Social Selling Mastery

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781119280736, 1118064089 
ناشر: Wiley 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تسلط بر فروش اجتماعی: تجارت الکترونیک، بازاریابی اینترنتی، فروش، رسانه های اجتماعی، کتاب های الکترونیکی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Social Selling Mastery به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تسلط بر فروش اجتماعی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تسلط بر فروش اجتماعی

یک چارچوب مشخص برای تعامل با خریدار امروزی و ایجاد روابط تسلط بر فروش اجتماعی منبعی کلیدی برای متخصصان فروش و بازاریابی فراهم می‌کند که به دنبال راهی بهتر برای ارتباط با مشتری امروزی هستند. نویسنده جیمی شانکس شخصاً تقریباً در هر صنعت راه حل های فروش اجتماعی ایجاد کرده است و در این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه افکار رهبری کسب و کار را جذب کنید و روابط را به فروش تبدیل کنید. کلید این است که به خریدار دسترسی پیدا کنید، جایی که آنها در حال انجام بررسی دقیق هستند - آنلاین. سپس چالش ایجاد تعادل مناسب است و به عنوان منبع مفیدی دیده می شود که می تواند خریدار را به سمت راه حل ایده آل خود راهنمایی کند. این کتاب یک برنامه درسی مشخص فروش اجتماعی را ارائه می‌کند که همه چیزهایی را که برای استفاده از محیط کسب‌وکار جدید به ارقام فروش برتر نیاز دارید، به شما می‌آموزد. با شروع با تصویر بزرگ و تمرکز تدریجی، تکنیک هایی را یاد خواهید گرفت که کل رویکرد شما را به خریدار تغییر می دهد. فروش اجتماعی بازاریابی رسانه های اجتماعی نیست. این یک رویکرد متفاوت است، بیشتر یک به یک به جای یک به چند. این روابط شخصی است که باعث ایجاد درآمد می شود، و این کتاب به شما کمک می کند تا بر روش های مورد نیاز تجارت امروز تسلط پیدا کنید. دسترسی به مشتریان و جذب آنها به صورت آنلاین ارزش و بینش را در مورد فرآیند خرید بیاموزید تاکتیک‌های فروش اجتماعی مؤثرتر را بیاموزید روابطی را که منجر به فروش می‌شود ایجاد کنید. اولین بار بود که خریدار را درگیر کرد و بینش مفیدی را ارائه داد. جامعه فروش نیاز به تغییر را درک کرده است - بازیگران برتر قبلاً از فروش اجتماعی به عنوان ابزاری برای مشارکت استفاده کرده اند، اما بسیاری دیگر در انجام \"اقدامات تصادفی اجتماعی\" گیر افتاده اند و مطمئن نیستند که چگونه ادامه دهند. تسلط بر فروش اجتماعی پلی بر روی شکاف مهارت ها با راهنمایی های ضروری در فروش به خریدار مدرن ارائه می دهد. فهرست؛ پیشگفتار؛ قدردانی ها؛ مقدمه: نقشه راه تحول دیجیتال. سطح 0: وضعیت موجود. سطح 1: اعمال تصادفی اجتماعی. سطح 2: ایجاد یک مورد تجاری: آموزش لینکدین یا رسانه های اجتماعی. سطح 3: مقیاس: تسلط بر فروش اجتماعی. سطح 4: همسویی فروش و بازاریابی. سطح 5: ادغام فروش و بازاریابی. چگونه از این کتاب استفاده کنم؟ بخش اول: ایجاد یک تغییر ذهنیت برای تحول دیجیتال. فصل 1: چرا باید الان تغییر کنم، نه فردا؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A concrete framework for engaging today's buyer and building relationships Social Selling Mastery provides a key resource for sales and marketing professionals seeking a better way to connect with today's customer. Author Jamie Shanks has personally built Social Selling solutions in nearly every industry, and in this book, he shows you how to capture the mindshare of business leadership and turn relationships into sales. The key is to reach the buyer where they're conducting due diligence--online. The challenge is then to strike the right balance, and be seen as a helpful resource that can guide the buyer toward their ideal solution. This book presents a concrete Social Selling curriculum that teaches you everything you need to know in order to leverage the new business environment into top sales figures. Beginning with the big picture and gradually honing the focus, you'll learn the techniques that will change your entire approach to the buyer. Social Selling is not social media marketing. It's a different approach, more one-to-one rather than one-to-many. It's these personal relationships that build revenue, and this book helps you master the methods today's business demands. Reach and engage customers online Provide value and insight into the buying process Learn more effective Social Selling tactics Develop the relationships that lead to sales Today's buyers are engaging sales professionals much later in the buying process, but 74 percent of deals go to the sales professional who was first to engage the buyer and provide helpful insight. The sales community has realized the need for change--top performers have already leveraged Social Selling as a means of engagement, but many more are stuck doing "random acts of social," unsure of how to proceed. Social Selling Mastery provides a bridge across the skills gap, with essential guidance on selling to the modern buyer.;Social Selling Mastery: Scaling Up Your Sales and Marketing Machine for the Digital Buyer; Contents; Preface; Acknowledgments; Introduction: The Road Map to Digital Transformation; Level 0: Status Quo; Level 1: Random Acts of Social; Level 2: Building a Business Case: Linkedin or Social Media Training; Level 3: Scale: Social Selling Mastery; Level 4: Sales and Marketing Alignment; Level 5: Sales and Marketing Integration; How Do I Use This Book?; Part One: Creating a Mindset Shift for a Digital Transformation; Chapter 1: Why Do I Need to Change Now, Not Tomorrow?



فهرست مطالب

Social Selling Mastery: Scaling Up Your Sales and Marketing Machine for the Digital Buyer
Contents
Preface
Acknowledgments
Introduction: The Road Map to Digital Transformation
Level 0: Status Quo
Level 1: Random Acts of Social
Level 2: Building a Business Case: Linkedin or Social Media Training
Level 3: Scale: Social Selling Mastery
Level 4: Sales and Marketing Alignment
Level 5: Sales and Marketing Integration
How Do I Use This Book?
Part One: Creating a Mindset Shift for a Digital Transformation
Chapter 1: Why Do I Need to Change Now, Not Tomorrow? Chapter 2: Leadership Executive SummaryChapter 3: How Do I Drive Organizational Buy-in and Accountability?
Plot Your Social Selling Mastery Hierarchy of Needs
Your Steps to a Successful Implementation
Priority Assertion
Chapter 4: The Three Key Leadership Roles: Sales, Marketing, and Sales Operations/Enablement
Outline Roles and Responsibilities
1. Sales Leader(s)
2. Marketing Leader(s)
3. Sales Operations/Enablement Leader(s)
Chapter 5: Organizational Tools and Metrics for Social Selling Success
Measure Behavioral Change
Leading ->
Current ->
Lagging Indicators for Success. Leading IndicatorsCurrent Indicators
Lagging Indicators
Setting Up Your Leading Indicators
Set Up Your Current Indicators
Linkedin Sales Navigator As a Current Indicator
Set Up Your Lagging Indicators
Part Two: Social Selling Mastery for the Sales Professional
Chapter 6: Start Building a Personal Brand
Enrich Skillset
This Journey Begins With a New Mindset
Chapter 7: Develop Buyer-Centric Profiles: LinkedIn, Twitter, and Other Social Platforms
Linkedin Photo Showcases Trust
Your Linkedin Headline Is Your Elevator Value Statement
The Linkedin Summary Completes the Story. Linkedin Recommendations Validate You\'Re TrustworthyChapter 8: Find: Socially Surround a Buyer and the Buying Committee
Mapping Your Sales World Toward Your Social World
Multiplying Find: Socially Surrounding a Buyer
Tactic 1: Find Buyers\' Profiles on Linkedin, Twitter, and Google
Tactic 2: Create Trigger-Based Alerts That Socially Surround Your Buyer
1. Advocates Search
2. New Hires and Appointed Leaders Search
3. Let\'s Find New Opportunities Search
Tactic 3: Profiling a Buyer\'s Sphere of Influence
Chapter 9: Educate: Leveraging Content to Shape a Buyer\'s Journey
Acquiring Insights. Internally Driven InsightsExternally Captured Insights
Delivering Insights
Chapter 10: Engage: Touching \"Every Deal, Every Day\" with Social Media
Where Do I Begin?
Grow Your Slice of the Social-Reach Pie!
Social Engagement: Your Touchpoint Cadence
1. LinkedIn Group Messages
2. LinkedIn InMail
3. Share or Comment on their LinkedIn Content
Map Your Touchpoint Cadence
Chapter 11: Develop: Scaling Up Your Social Networks
Step 1: Check Your Digital Voicemails
Step 2: Check Your Content Engagement
Step 3: Grow By the Power of Three
Chapter 12: Create a Social Selling Routine.




نظرات کاربران