ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Beginning or the End: How Hollywood―and America―Learned to Stop Worrying and Love the Bomb

دانلود کتاب آغاز یا پایان: چگونه هالیوود - و آمریکا - یاد گرفتند که دیگر نگران نباشند و بمب را دوست داشته باشند

The Beginning or the End: How Hollywood―and America―Learned to Stop Worrying and Love the Bomb

مشخصات کتاب

The Beginning or the End: How Hollywood―and America―Learned to Stop Worrying and Love the Bomb

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1620975734, 9781620975732 
ناشر: The New Press 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب The Beginning or the End: How Hollywood―and America―Learned to Stop Worrying and Love the Bomb به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آغاز یا پایان: چگونه هالیوود - و آمریکا - یاد گرفتند که دیگر نگران نباشند و بمب را دوست داشته باشند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آغاز یا پایان: چگونه هالیوود - و آمریکا - یاد گرفتند که دیگر نگران نباشند و بمب را دوست داشته باشند

بلافاصله پس از انفجار بمب‌های اتمی بر فراز هیروشیما و ناکازاکی در سال 1945، MGM تصمیم گرفت تا رئیس استودیوی فیلمسازی، لوئیس بی. مایر را "مهم‌ترین داستانی" بسازد که او تا به حال فیلم می‌کرد: دراماتیزاسیون با بودجه کلان پروژه منهتن و اختراع و استفاده از آن. از سلاح جدید انقلابی در پارامونت، هال بی والیس در حال افزایش نسخه فیلم خود بود. فیلمنامه نویس او: رمان نویس آین رند، که در فیزیکدان جی. رابرت اوپنهایمر مدل شخصیتی را دید که او برای اطلس شانه انداخته طراحی می کرد. «آغاز یا پایان» اثر گرگ میچل، اولین تلاش‌های رسانه‌ها و فرهنگ آمریکایی برای پردازش عصر اتمی است. فیلمی که به عنوان یک داستان هشدار دهنده با الهام از دانشمندان اتمی با هدف هشدار دادن به جهان در برابر مسابقه تسلیحات هسته ای آغاز شد، به دلیل بازنگری ها و بازپس گیری های دستوری رئیس جمهور ترومن و ارتش - به دلایل تبلیغاتی، سیاسی و جزئی، از همه تأثیرات تهی خواهد شد. غرور انسانی (این هالیوود بود). میچل راه خود را به اتاق‌های بلند پیدا کرده است، از واشنگتن تا کالیفرنیا، جایی که این اتفاق افتاد، و صدها نامه و ده‌ها فیلمنامه را کشف کرده است که نشان می‌دهد چگونه نیات عاقلانه به نفع دفاع از استفاده از بمب و الزامات سیاست پس از جنگ به خطر افتاده است. همانطور که در تریلر تحسین‌شده‌اش از جنگ سرد، تونل‌ها، نشان می‌دهد که چگونه مکانیسم‌های اسطوره‌سازی سرسخت آمریکایی ما تاریخ ما را تحریف می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Soon after atomic bombs exploded over Hiroshima and Nagasaki in 1945, MGM set out to make a movie studio chief Louis B. Mayer called “the most important story” he would ever film: a big budget dramatization of the Manhattan Project and the invention and use of the revolutionary new weapon. Over at Paramount, Hal B. Wallis was ramping up his own film version. His screenwriter: the novelist Ayn Rand, who saw in physicist J. Robert Oppenheimer the model for a character she was sketching for Atlas Shrugged. Greg Mitchell’s The Beginning or the End chronicles the first efforts of American media and culture to process the Atomic Age. A movie that began as a cautionary tale inspired by atomic scientists aiming to warn the world against a nuclear arms race would be drained of all impact due to revisions and retakes ordered by President Truman and the military—for reasons of propaganda, politics, and petty human vanity (this was Hollywood). Mitchell has found his way into the lofty rooms, from Washington to California, where it happened, unearthing hundreds of letters and dozens of scripts that show how wise intentions were compromised in favor of defending the use of the bomb and the imperatives of postwar politics. As in his acclaimed Cold War true-life thriller The Tunnels, he exposes how our implacable American myth-making mechanisms distort our history.





نظرات کاربران