ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 明清宫廷家具

دانلود کتاب 明清宫廷家具

明清宫廷家具

مشخصات کتاب

明清宫廷家具

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: 故宫经典 
ISBN (شابک) : 7800476669, 9787800476662 
ناشر: 紫禁城出版社 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 357 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 455 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب 明清宫廷家具 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 明清宫廷家具 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 明清宫廷家具

«کلاسیک شهر ممنوعه: مبلمان دادگاه مینگ و کینگ» یکی از مجموعه های کلاسیک شهر ممنوعه - مبلمان دادگاه مینگ و چینگ است. بیش از 80 سال از تاسیس موزه کاخ می گذرد، کتاب ها و نشریات چاپ شده توسط آزوسا در سراسر جهان به فروش می رسد.بسیاری از آنها آثار معروفی هستند که توجه همگان را به خود جلب می کنند.در اتاق نشیمن، قفسه در مطالعه، و کسانی که آن را روی میز تماشا می کنند، عجله می کنند تا ابتدا چمدان های خود را باز کنند و هدف را نشانه بگیرند.\r\nشهر ممنوعه به طور کلی به کاخ‌های امپراتوری قدیمی در دوره سلطنت فئودالی، به ویژه کاخ‌های مینگ و چینگ پکن که از قانون طبیعت پیروی می‌کردند، قدرت امپراتوری را نشان می‌دادند، مظهر آثار کلاسیک و تاریخ ثبت شده بودند و مورد حمایت جهان بودند، اطلاق می‌شود. کلاسیک، بیشتر آثار سنتی و مورد احترام.\r\nآثار کلاسیک شهر ممنوعه، یعنی ساختمان‌های کاخ، آثار فرهنگی و کاتالوگ‌های کلاسیک مختلف موزه کاخ، که تماشا و روایت را با هم ادغام می‌کنند، در اتاق‌های نمایشگاه موزه Bihua برای هزاران نفر به نمایش گذاشته می‌شوند.\r\nیک نسل درک یک نسل دارد. پنج نسخه اصلاح و منتشر شده است. در آینده، کاتالوگ‌های مهم موزه کاخ همچنان برای انتشار انتخاب می‌شوند تا کارکردهای اجتماعی موزه را گسترش داده و به افرادی که بصیرت علاقه‌مند به موزه کاخ و کاخ هستند، جبران شود. موزه.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

《故宫经典:明清宫廷家具》为故宫经典系列丛书之——明清宫廷家具。故宫博物院建院八十余年,梓印书刊遍行天下,其中多有声名皎皎人皆瞩目之作,越数十年,目遇留犹叹为观止,珍爱有加者大有人在;进而愿典藏于厅室,插架于书斋,观赏于案头者争先解囊,志在中鹄。 故宫,泛指封建帝制时期旧日皇宫,特指为法自然,示皇威,体经载史,受天下养的明清北京宫城。经典,多属传统而备受尊崇的著作。 故宫经典,即集观赏与讲述为一身的故宫博物院宫殿建筑、典藏文物和各种经典图录,以俾化博物馆一时一地之展室陈列为广布民间之千万身纸本陈列。 一代人有一代人的认识。此次修订再版五种,今后将继续选择故宫博物院重要图录出版,以延伸博物馆的社会功能,回报关爱故宫、关爱故宫博物院的天下有识之士。





نظرات کاربران