ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Samveda, Yajurveda, Atharveda and Rigveda (4 Vedas Set) सामवेद, यजुर्वेद, अथर्ववेद, ऋग्वेद in Hindi

دانلود کتاب سامودا، یاجورودا، آتارودا و ریگودا (4 مجموعه ودا)

Samveda, Yajurveda, Atharveda and Rigveda (4 Vedas Set) सामवेद, यजुर्वेद, अथर्ववेद, ऋग्वेद in Hindi

مشخصات کتاب

Samveda, Yajurveda, Atharveda and Rigveda (4 Vedas Set) सामवेद, यजुर्वेद, अथर्ववेद, ऋग्वेद in Hindi

دسته بندی: دین
ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: Vedas 
ISBN (شابک) : 9789350652237 
ناشر: Vishv Books Private Ltd. 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 3649 
زبان: Hindi 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 23 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Samveda, Yajurveda, Atharveda and Rigveda (4 Vedas Set) सामवेद, यजुर्वेद, अथर्ववेद, ऋग्वेद in Hindi به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سامودا، یاجورودا، آتارودا و ریگودا (4 مجموعه ودا) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سامودا، یاجورودا، آتارودا و ریگودا (4 مجموعه ودا)

Samveda-\'Samveda\' گفته می شود مکمل \'Rigveda\' است. در این شکل اهمیت آن به هیچ وجه با «ریگودا» قابل مقایسه نیست. به همین دلیل است که در وداترای شمرده شده است. در گیتا، کریشنا واعظ سامودا را با گفتن «وودانان سامودواسمی» توصیف کرد.\r\nیاجورودا - یاجورودا، معروف به ودای دوم، شاخه‌ای از دانش (ودا) است که در آن اعمال قربانی غالب است، زیرا مانتراهای منثور آن توسط کاهنان برای انجام یاگیا استفاده می‌شد، به همین دلیل است که امروزه نیز آداب و اعمال قربانی‌های مختلفی وجود دارد. بیشتر مانتراها فقط از یاجورودا هستند.\r\nآتاروودا - در ادبیات و فرهنگ هند، تنها سه ودا برای مدت طولانی شناخته شده بود - ریگودا، یاجورودا و سامودا. در این سه ودا که به یاگیاس، ستایش خدایان، رسیدن به بهشت ​​و غیره اهمیت داده شده است، در چهارم یعنی آثاروودا، جدای از اینها، شرح داروها، جادوها، ترفندهای مربوط به زندگی دنیوی نیز آمده است. ،\r\nریگودا نه تنها متعلق به آریایی ها و سرخپوستان است، بلکه قدیمی ترین کتاب جهان است. اهمیت ریگودا که قدیمی‌ترین شواهد مکتوب از کهن‌ترین فرهنگ است-فرهنگ ودایی به‌طور جهانی شناخته شده است- با این حال چه ریشی‌ها با ریشی‌ها به‌عنوان دانش الهی مصاحبه کرده‌اند یا آنها را تألیف کرده‌اند، این موضوع بحث‌برانگیز است. ،


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

सामवेद-'सामवेद' को 'ऋग्वेद' का पूरक कहा जाता है. इस रूप में इस की महत्ता 'ऋग्वेद' से किसी भी तरह काम नहीं मानी जा सकती. इसीलिए यह वेदत्रयी में गिना जाता है. गीता में उपदेशक कृष्ण ने 'वेदानां सामवेदोअस्मि' कह कर सामवेद की विशिष्ट्ता की ........... यजुर्वेद-द्वितीय वेद के रूप में प्रसिद्ध यजुर्वेद ज्ञान (वेद) की वह शाखा है, जिस में यज्ञीय कर्मो का वर्चस्व है, क्योंकि इस के गद्यात्मक मंत्र पुरोहितों द्वारा यज्ञ संपन्न कराने के लिए गए थे, इसीलिए आज भी विभिन्न संस्कारों एवं यज्ञीय कर्मों के अधिकांश मंत्र यजुर्वेद के ही होते हैं.............. अथर्ववेद-भारतीय साहित्य एवं संस्कृति में लंबे समय तक तीन ही वेदों की मान्यता रही थी-ऋग्वेद, यजुर्वेद और सामवेद. इन तीनो वेदों में जहाँ यज्ञों, देवस्तुतियों, स्वर्ग प्राप्ति आदि को महत्त्व दिया गया है, वहां चौथे अर्थात अथर्ववेद में इन के अतिरिक्त लौकिक जीवन से संबंधित औषधियों, जादू, टोनटोटकों का भी वर्णन है. ............ ऋग्वेद आर्यों एवं भारतीयों की ही नहीं, विश्व की सब से प्राचीन पुस्तक है। सब से प्राचीन संस्कृति-वैदिक संस्कृति के प्राचीनतम लिखित प्रमाण होने के कारण ऋग्वेद की महत्ता सर्वमान्य है- फिर भी ऋग्वेद की ऋचाओं का ऋषियों ने ईश्वरीय ज्ञान के रूप में साक्षात्कार किया था या उन्होंने उन की रचना की थी, यह विषय विवादास्पद है। .................





نظرات کاربران