ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Fundamentos de marketing

دانلود کتاب مبانی بازاریابی

Fundamentos de marketing

مشخصات کتاب

Fundamentos de marketing

ویرایش: Decimotercera edición. 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9786073238458, 6073238452 
ناشر: Pearson Educación 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 673 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 43 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Fundamentos de marketing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مبانی بازاریابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مبانی بازاریابی

اصول بازاریابی خواننده را با دنیای جذاب و پویا بازاریابی به روشی اثبات شده، عملی و جذاب آشنا می کند. این نسخه جدید رویکردی عملی به مدیریت بازاریابی دارد که شامل داستان‌های بی‌شماری و نمونه‌های دقیق زندگی واقعی می‌شود که دانشجویان را با مفاهیم بازاریابی درگیر می‌کند و بازاریابی مدرن را زنده می‌کند. رویکرد مستقیم ویرایش سیزدهم تعادل موثری بین عمق پوشش و سهولت یادگیری برقرار می کند. در این نسخه جدید ابزارهای یادگیری نوآورانه ای وجود دارد که به دانش آموز کمک می کند تا مفاهیم اساسی بازاریابی را بیاموزد و به کار ببرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Fundamentos de marketing introduce al lector al fascinante y dinámico mundo del marketing en una forma probada, práctica y atractiva. Esta nueva edición adopta un enfoque práctico de la administración del marketing, incorporando un sinnúmero de historias y ejemplos detallados de la vida real, que involucran a los estudiantes con conceptos de marketing y hacen que el marketing moderno cobre vida. El enfoque directo de la decimotercera edición consigue un equilibrio efectivo entre profundidad de cobertura y facilidad de aprendizaje. En esta nueva edición se encuentran novedosas herramientas para el aprendizaje que ayudan al estudiante a aprender, relacionar y aplicar los conceptos fundamentales de marketing.



فهرست مطالب

Portada
Portadilla
Acerca de los autores
Contenido breve
Contenido
Prefacio
Capítulo 1 Marketing
Capítulo 2 Empresa y estrategia de marketing
Capítulo 3 Análisis del entorno de marketing
Capítulo 4 Administración de la información
Capítulo 5 Comprensión del comportamiento
Capítulo 6 Estrategia de marketing orientada al cliente
Capítulo 7 Productos, servicios y marcas
Capítulo 8 Desarrollo de nuevos productos
Capítulo 9 Fijación de precios
Capítulo 10 Canales de marketing
Capítulo 11 Ventas al menudeo y al mayoreo
Capítulo 12 Involucrar a los consumidores y comunicar el valor para el cliente
Capítulo 13 Ventas personales
Capítulo 14 Marketing directo, en línea, móvil y de social media
Capítulo 15 El mercado global
Capítulo 16 Marketing sustentable
Apéndice 1
Apéndice 2
Apéndice 3
Apéndice 4
Glosario
Referencias
Índices




نظرات کاربران