ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب No Contact: How to Beat the Narcissist

دانلود کتاب بدون تماس: چگونه می توان نارسیست را شکست داد

No Contact: How to Beat the Narcissist

مشخصات کتاب

No Contact: How to Beat the Narcissist

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1535353015 
ناشر: Insight Books 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 211 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب No Contact: How to Beat the Narcissist به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بدون تماس: چگونه می توان نارسیست را شکست داد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بدون تماس: چگونه می توان نارسیست را شکست داد

این راهنمای قطعی برای پیاده سازی و مهمتر از آن حفظ No Contact برای شکست دادن خودشیفته است. از این منظر نوشته شده است که خودشیفته چگونه بدون تماس را در نظر می گیرد و برای شکست دادن آن چه کاری انجام می دهد، مقدار زیادی بینش و مشاهدات عملی خواهید یافت که به شما در تمایل خود برای خلاص شدن از شر خودشیفته زندگیتان کمک می کند. این کتاب دقیقاً شامل مواردی است که بدون تماس شامل می‌شود، چرا که این کتاب تا این حد مؤثر است با توضیحی درونی در مورد اینکه چگونه بر فرد خودشیفته تأثیر می‌گذارد. محتوای این نشریه به این موضوع می‌پردازد که چرا اجرای No Contact بسیار سخت است، چه مراحلی را باید برای پیاده‌سازی و نگهداری آن انجام دهید، از جمله چگونه و چه زمانی. آنچه را که خودشیفته برای از بین بردن اجرای No Contact انجام می دهد را پوشش می دهد و بنابراین شما را قادر می سازد برای مقابله با این دسیسه ها برنامه ریزی کنید. این شما را به پاسخ خودشیفته از دیدگاه او هدایت می کند، زیرا No Contact اجرا می شود، از جمله حمله رعد اسا که گرند هوور است و همچنین شما را در بازی های قدرت زیادی که خودشیفته علیه شما استفاده می کند تا بدون تماس شما را از بین ببرد. این راهنما چشمان شما را به آنچه که خودشیفته فکر می‌کند و انجام می‌دهد تا شما را شکست دهد باز می‌کند و ابزاری غیرقابل چشم پوشی و قدرتمند در نبرد شما با خودشیفته است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This is the definitive guide to implement and more importantly maintaining No Contact in order to beat the narcissist. Written from the perspective of how the narcissist regards No Contact and what he or she will do to defeat it, you will find a vast amount of insight and practical observations that will assist you in your desire to rid yourself of the narcissist in your life. This book covers precisely what No Contact involves, why it is so effective with a visceral explanation as to how it affects the narcissist. The content of this publication addresses why No Contact is so hard to execute, what steps you must take to implement and maintain it, including how and when. It covers what the narcissist will do to destroy the implementation of No Contact and thus enables you to plan to counter these machinations. It takes you through the response of the narcissist from his point of view as No Contact is implemented including the blitzkrieg that is the Grand Hoover as well as taking you through the many power plays the narcissist will use against you to break your No Contact. This guide will open your eyes to what the narcissist thinks and does in order defeat you and is an unmissable and powerful tool in your battle against the narcissist.





نظرات کاربران