دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Jacob Benbunan
سری:
ISBN (شابک) : 9780749484071, 2019001255
ناشر: Kogan Page
سال نشر: 2019
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Disruptive Branding: How to Win in Times of Change به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب نام تجاری مخل: چگونه در زمان تغییر پیروز شویم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
نیروهای اخلالگر قوانین تجارت را بازنویسی کرده اند. در عصر تغییرات مداوم، قدرت و اصالت برندها بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. سازمانهایی که میتوانند بر تجربه برند خود مسلط شوند، میتوانند با ایجاد اختلال در خود، از اختلال جان سالم به در ببرند. شرکت هایی که نمی توانند این کار را انجام دهند، خود را برای ایجاد اختلال آماده می کنند. نام تجاری مخرب یک راهنمای عملی است که نشان می دهد چگونه می توان از تغییر برای بقای برند خود و تضمین رشد در دنیایی در حال تغییر استفاده کرد. این به سازمانهای جاهطلب، شجاع و مشتاق کمک میکند تا استراتژیهای قانعکننده برند خود را تعریف کنند، تجربیات برند قدرتمندی طراحی کنند و محصولات و خدمات جدید تحت رهبری برند را نوآوری کنند. نام تجاری مخرب داستان کسب و کارهایی را روایت می کند که در مدیریت نیروهای مختل موفق بوده اند. از مبارزه نینتندو با تجسم مجدد بازی، تا Airbnb که معنای سفر را دوباره تعریف میکند، برندهای امروزی سریعتر و هوشمندانهتر از همیشه فکر میکنند. این کتاب استراتژیها و طرحهایی را که برخی از موفقترین برندهای جهان برای ماندن یک قدم جلوتر از منحنی استفاده میکنند، شناسایی میکند. این یک منبع ارزشمند برای برندهایی است که تلاش می کنند تا در برابر اختلال مقاومت کنند - یا حتی خودشان به اخلالگر تبدیل شوند.
Disruptive forces have rewritten the rules of business. In an age of continuous change the strength and authenticity of brands has become more important than ever. The organizations that can master their brand experience are able to survive disruption by disrupting themselves; companies that can't do this will leave themselves ripe for disruption. Disruptive Branding is a practical guide, demonstrating how to harness change to power your brand's survival and ensure growth in a transforming world. It will help ambitious, courageous and aspirational organizations to define their compelling brand strategies, design powerful brand experiences and innovate new brand-led products and services. Disruptive Branding tells the stories of businesses that have succeeded in managing the forces of disruption. From Nintendo fighting off its competition by re-imagining gaming, to Airbnb redefining what it means to travel, modern day brands are thinking faster and smarter than ever before. This book identifies the strategies and designs that some of the world's most successful brands use to stay one step ahead of the curve. It is an invaluable resource for brands working to withstand disruption - or even become disruptors themselves.