ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Singulär plural sein

دانلود کتاب مفرد جمع باشد

Singulär plural sein

مشخصات کتاب

Singulär plural sein

ویرایش: 1. Auflage 
نویسندگان: ,   
سری: TransPositionen 
ISBN (شابک) : 3037348836, 9783037348833 
ناشر: Diaphanes 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 172 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 22


در صورت تبدیل فایل کتاب Singulär plural sein به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مفرد جمع باشد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مفرد جمع باشد

سوریه، عراق، مالی، سودان این ها تنها تعدادی از نام های خاص هستند که درگیری های خونین بین هویت ها را توصیف می کنند. در مواجهه با واقعیت جنگ‌های جاری و جنگ‌های داخلی، مهم است که درک ما از «مشترک» و «جامعه» را زیر سؤال ببریم. ژان لوک نانسی در «مفرد جمع sein» که احتمالاً تأثیرگذارترین اثر اوست، هستی‌شناسی وجود-با را طراحی می‌کند که با سیاست منسوخ شده جامعه مخالفت می‌کند. هستی با بودن اساساً متکثر است و سیاستی که می خواهد عدالت را در مورد آن ادا کند، باید توسعه این کثرت را به جای انحلال آن در یک وحدت توتالیتر تضمین کند. همزیستی و بودن با مقوله های اساسی این تفکر است که با ضرورت مبرم در اجتماع مواجه است. پس چگونه می توان یک سیاست غیر توتالیتر را تصور کرد که هستی متکثر را به روی افق های جدید می گشاید؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Syrien, Irak, Mali, Sudan dies sind nur einige wenige der Eigennamen, die blutige Auseinandersetzungen zwischen Identitäten benennen. Angesichts der Realität andauernder Kriege und Bürgerkriege gilt es, unser Verständnis des 'Gemeinsamen' und der 'Gemeinschaft' zu hinterfragen. In 'singulär plural sein', seinem wohl einflussreichsten Werk, entwirft Jean-Luc Nancy eine Ontologie des Mit-Seins, die den überkommenen Politiken der Gemeinschaft entgegentritt. Das Sein des Mit-Seins ist wesentlich plural, und eine Politik, die ihm gerecht werden will, muss die Entfaltung dieser Pluralität garantieren, anstatt sie in einer totalitären Einheit aufzulösen. Ko-Existenz und Mit-Sein sind die fundamentalen Kategorien dieses Denkens, das sich der dringlichen Notwendigkeit eines Seins-in-der-Gemeinschaft stellt. Wie also kann eine nicht-totalitäre Politik gedacht werden, die das plurale Sein auf neue Horizonte hin öffnet?





نظرات کاربران