ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Responsabilidad, ética y sostenibilidad empresarial

دانلود کتاب مسئولیت پذیری، اخلاق و پایداری کسب و کار

Responsabilidad, ética y sostenibilidad empresarial

مشخصات کتاب

Responsabilidad, ética y sostenibilidad empresarial

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9786073241625, 6073241623 
ناشر: Pearson Educación 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 420 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 17 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Responsabilidad, ética y sostenibilidad empresarial به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مسئولیت پذیری، اخلاق و پایداری کسب و کار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Evolución de la responsabilidad social empresarial: Surgimiento, definición y proliferación global
Ética en la empresa y toma de decisiones responsable
Infraestructura ética en la empresa
RSE estratégica
Visiones y definición de la responsabilidad social como caso de negocio
Herramientas de gestión de la RSE en América Latina
Perspectiva de los grupos de interés en la RSE
Gestión responsable del talento humano en América Latina
El marketing y la RSE. Lo social como estrategia de marketing
Principios básicos de las inversiones de impacto social
Cómo integrar la cadena de valor por medio de la RSE
Economía circular, una alternativa a los límites del crecimiento lineal
RSE y desarrollo sostenible en América Latina
Alianzas entre empresas y ONGs, un medio para favorecer el desarrollo local
De la RSE a la atención de problemas sociales por medio de modelos de negocio con propósito
La incorporación de los ODS
en la empresa
Caso 1
Caso 2
Caso 3
Caso 4
Caso 5
Caso 6
Caso 7
Caso 8
Caso 9
Caso 10
Caso 11




نظرات کاربران