ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing lateral Nuevas técnicas para encontrar las ideas más rompedoras Philip Kotler y Fernando Trías de Bes.

دانلود کتاب بازاریابی جانبی تکنیک های جدید برای یافتن پیشگامانه ترین ایده ها فیلیپ کاتلر و فرناندو تریاس د بس.

Marketing lateral Nuevas técnicas para encontrar las ideas más rompedoras Philip Kotler y Fernando Trías de Bes.

مشخصات کتاب

Marketing lateral Nuevas técnicas para encontrar las ideas más rompedoras Philip Kotler y Fernando Trías de Bes.

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9788420542805, 8420542806 
ناشر: Pearson-Prentice Hall 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 542 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing lateral Nuevas técnicas para encontrar las ideas más rompedoras Philip Kotler y Fernando Trías de Bes. به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی جانبی تکنیک های جدید برای یافتن پیشگامانه ترین ایده ها فیلیپ کاتلر و فرناندو تریاس د بس. نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی جانبی تکنیک های جدید برای یافتن پیشگامانه ترین ایده ها فیلیپ کاتلر و فرناندو تریاس د بس.

بازاریابی جانبی ایده‌های تازه‌ای را برای نوآوری در بازاریابی برای رویارویی با چالش‌های بازار قرن بیست و یکم ارائه می‌دهد که عمدتاً با عرضه مداوم محصولات جدید و مهمتر از همه مارک‌های جدید مشخص می‌شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

El Marketing Lateral ofrece refrescantes ideas de innovación en marketing para hacer frente a los desafíos del mercado del siglo XXI, caracterizado fundamentalmente por el continuo lanzamiento de nuevos productos y sobre todo de nuevas marcas, de las .



فهرست مطالب

Marketing en el sector público
CONTENIDO
Prólogo a la edición en castellano
Parte I Introducción
	1 Cómo mejorar el rendimiento del sector público aprovechando las oportunidades de satisfacer las necesidades del ciudadano
	2 Cómo comprender la mentalidad del marketing
Parte II Aplicación de las herramientas del marketing en el sector público
	3 Desarrollo y mejora de los programas y servicios populares
	4 Fijación de precios, incentivos y desincentivos motivadores
	5 Optimización de los canales de distribución
	6 Creación y mantenimiento de la identidad deseada de la marca
	7 Comunicación eficaz con los públicos clave
	8 Cómo mejorar el servicio y la satisfacción del consumidor
	9 Cómo influir en un comportamiento público positivo: el marketing social
	10 Creación de asociaciones estratégicas
Parte III Gestión del proceso de marketing
	11 Recopilación de datos, opiniones y sugerencias de los ciudadanos
	12 Supervisión y evaluación del rendimiento
	13 Desarrollo de un plan de marketing atractivo
	14 Marketing Público en España y Latinoamérica: algunas consideraciones
Índice




نظرات کاربران