ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Diderot ou le matérialisme enchanté

دانلود کتاب دیدرو یا ماتریالیسم طلسم شده

مشخصات کتاب

Diderot ou le matérialisme enchanté

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9782246230595 
ناشر: Grasset 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: French 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 347 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Diderot ou le matérialisme enchanté به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دیدرو یا ماتریالیسم طلسم شده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دیدرو یا ماتریالیسم طلسم شده

«فلسفه دیدرو راهی را هموار می‌کند که می‌تواند ما را به این جهان‌شمولی چندپاره‌ای که به آن نیاز داریم هدایت کند. به همین دلیل است که این کتاب خود را به‌عنوان راپسودی دیدگاه‌هایی معرفی می‌کند که دیدرو آزاد کرد و بی‌صبران امروز باید مثل همیشه خبرهای خوش جدید را از دیروز دریافت کنند. از اعماق بی روده مدرنیته، فریادی باید شنیده می شد، و آن نباید دعای پریشانی یا توبه، بلکه شکرگزاری شورشی باشد که به درخشان ترین فیلسوف عصر روشنگری برای آنچه می دانست چگونه این موضوع را بخواند، بازگشت. زندگی، طبیعت با صدای کامل عقل. این ماتریالیسم مسحور بر علم تکیه می کند تا همدستی خدا، خود و پادشاه را از بین ببرد، رویای واقعیت را ببیند و کلیتی را فرض کند که هرگز نمی تواند توتالیتر شود، زیرا حواس را بر حواس ترجیح می دهد و شکاف ها را نظم می دهد: کور متولد شده، نامشروع. کودکان، هوتنتوت‌ها، ناشنوایان، انگل‌ها، میم‌ها، زنان و نوازندگان بیش از همه. زیرا موسیقی با دیدرو این قدرت را دارد که بدن‌های ساخته‌شده را بی‌ثبات کند، وجد و مدیتیشن را به سخره بگیرد، دیالکتیک را خنثی کند، و همچنین انرژی لطیف خود را به ما بسپارد تا از آن دنیا را به خطر بیندازیم. به طور خلاصه، فلسفه ای که موجودات را ناراحت می کند، اما نمی تواند به کسی آسیب برساند. » E. از. الیزابت دو فونتنی همچنین نویسنده فیگورهای یهودی مارکس (گالیله، 1973)، "دلیل قویترین"، پیشگفتار پلوتارک، سه رساله برای حیوانات (POL، 1992) و سکوت جانوران، به بیان فلسفه است. به آزمون حیوانیت (فایار، 1998).


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران