ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 丝绸之路戏曲研究

دانلود کتاب 丝绸之路戏曲研究

丝绸之路戏曲研究

مشخصات کتاب

丝绸之路戏曲研究

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: 丝绸之路研究丛书 
ISBN (شابک) : 7228127897, 9787228127894 
ناشر: 新疆人民出版社 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : ZIP (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 26 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب 丝绸之路戏曲研究 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 丝绸之路戏曲研究 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 丝绸之路戏曲研究

«تحقیق در مورد اپرای چین در جاده ابریشم» بر اساس «تحقیق در مورد هنر اپرای چین در شیب شمالی کمربند اقتصادی تیانشان»، «هنر اپرای چین در جاده ابریشم باستان» و «هنر اپرای چین در جاده ابریشم» است. \"تحقیق اپرای جاده ابریشم\" به شانزده فصل تقسیم شده است، از جمله: اپرای پکن و اپرای هبی بنگزی که در امتداد جاده ابریشم گسترده شده است؛ اپرای کوزی در جاده ابریشم؛ اپرای یانگه در جاده ابریشم؛ اپرای کوزی در جاده ابریشم؛ اپرای یانگه در جاده ابریشم؛ اپرای پکن و اپرای هبی بنگزی که در امتداد جاده ابریشم گسترده شده است. \"مجموعه تحقیقات جاده ابریشم\" اولین مجموعه کتاب دانشگاهی در مقیاس بزرگ در مورد مطالعه جاده ابریشم در چین است که منعکس کننده دستاوردهای دانشگاهی تحقیقات کشور من در مورد جاده ابریشم از زمان اصلاحات و گشایش، به ویژه در 20 سال گذشته است. سال ها. این دستاوردها بر جاده ابریشم مرتعی سنتی و جاده ابریشم واحه تمرکز دارد، با تمرکز بر نوآوری دیدگاه‌های دانشگاهی و سیستماتیک بودن تحقیقات نظری، که باستان‌شناسی، تاریخ، قومیت، مذهب، جمعیت، فرهنگ، هنر و سایر زمینه‌های چند رشته‌ای را پوشش می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

《丝绸之路戏曲研究》是以《天山北坡经济带戏曲艺术研究》、《古丝路上的戏曲艺术》、《丝绸之路上的戏曲艺术》为选题的。《丝绸之路戏曲研究》共分十六章,内容包括:流传丝绸之路的京剧与河北梆子戏;丝绸之路上的曲子戏;丝绸之路上的秧歌戏;丝绸之路上的木偶戏等。《丝绸之路研究丛书》是国内第一部有关丝绸之路研究的大型学术著作丛书,集中反映了改革开放以来特别是近20年来我国在丝绸之路研究方面所取得的学术成果。这些成果,以传统草原丝绸之路和绿洲丝绸之路为主线,注重学术观点的创新性和理论研究的系统性,内容涉及考古、历史、民族、宗教、人口、文化、艺术等多学科领域。





نظرات کاربران