ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 证言

دانلود کتاب 证言

证言

مشخصات کتاب

证言

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: 阿特伍德文集 
ISBN (شابک) : 753278505X, 9787532785056 
ناشر: 上海译文出版社 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 488 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب 证言 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 证言 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 证言

دنباله‌ای بر پرفروش‌ترین کتاب جهان «داستان ندیمه»\r\nبرنده جایزه من بوکر 2019، اتوود برای دومین بار برنده شد\r\nشخصیت‌های جدید دیدگاه‌های متفاوتی را تفسیر می‌کنند و راز Gilead را برای اولین بار فاش می‌کنند\r\nهر چهار ثانیه یک نسخه در بریتانیا فروخته می شود و 500000 نسخه در هفته اول در سراسر جهان فروخته شد.\r\nبه زودی یک سریال تلویزیونی اقتباسی ساخته می شود که ادامه دهنده اسطوره رتبه بندی سریال تلویزیونی \"داستان ندیمه\" است.\r\n------------------------------------------------ ---------------\r\n\"شگفت آور است که این رمان به نظر نمی رسد که توسط یک نویسنده در پایان زندگی حرفه ای اش نوشته شده باشد، بلکه در اوج او نوشته شده است.\" - لیز کالدر، داور جایزه بوکر\r\n\"من همیشه فکر می کردم که مارگارت اتوود قرار است به زودی جایزه نوبل را دریافت کند، و هنوز هم اینطور فکر می کنم و هنوز هم می خواهم او برنده شود.\" - کازوئو ایشی گورو\r\n\"او همیشه از زمان خود جلوتر بود. مهم نیست که کدام رمان باشد، خواننده ظرف نیم ساعت درگیر خواهد شد.\"\r\n——ناشر ارشد Carmen Carrier\r\nاگر هر رمان نویسی بتواند نوشتن دنباله ای را توجیه کند، او اتوود است.\r\n--\"نگهبان\"\r\n------------------------------------------------ ---------------------------\r\n\"خوانندگان عزیز: شما بارها از من در مورد جزئیات پادشاهی گیلعاد و کارهای درونی آن پرسیده اید. این سوالات الهام بخش این کتاب بوده است. بخشی از الهامات همان دنیایی است که ما در آن زندگی می کنیم. جهان.\"\r\n- مارگارت اتوود\r\nپانزده سال پس از پایان داستان ندیمه، حکومت گیلعاد نشانه‌هایی از زوال را از درون نشان می‌دهد. در لحظه حساسی که تغییرات بزرگ در حال نزدیک شدن است، سرنوشت سه زن با هویت ها و پیشینه های متفاوت شروع به گره خوردن کرد که به نوبه خود پیامدهای خرابکارانه ای را به همراه داشت. آنها شاهد تغییرات تاریخ از دیدگاه خود بودند.سه صدای روایی مختلف زمان و فضای بزرگتر و وسیع تری را ساختند و برای اولین بار راز سرنگونی گیلیاد را فاش کردند. گذشته و آینده به تدریج در روایت با یکدیگر همپوشانی دارند و حقیقت در ظاهری حیرت انگیز در برابر خوانندگان عرضه می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

全球超级畅销书《使女的故事》续作 2019年布克奖得主,阿特伍德二度折桂 全新角色演绎不同视角,首次披露基列国背后的秘闻 英国每四秒售出一本,全球上市首周50万册即告售罄。 即将改编电视剧集,延续《使女的故事》电视剧收视神话。 --------------------- -------------------------------------------- “这部小说并不像出自一位处于写作生涯晚期的作家之手,相反更像是她的巅峰之作,这一点着实令人惊叹。”——布克奖评委丽兹•考尔德 “我一直认为玛格丽特•阿特伍德很快就能获诺贝尔奖,且我现在仍这么想,仍希望她得奖。”——石黑一雄 “她一向超前。不管是她的哪部小说,读者定会在半小时内沉迷其中。” ——资深出版人卡门•卡里尔 “如果哪一位小说家能够证明创作一本续作是正确选择的话,就非阿特伍德莫属了。” ——《卫报》 ----------------------------------------------------------------------------- “亲爱的读者们:你们曾多次向我提问,关于基列国及其内部运作的细节。这些疑问都成了这本书的灵感来源。而另一部分的灵感来源则是我们正身处其间的这个世界。” ——玛格丽特•阿特伍德 《使女的故事》结局十五年后,基列国的统治从内部显露出衰腐的迹象。在巨变将临的关键时刻,三位不同身份背景的女性的命运开始交错,进而引发了颠覆性的后果。她们从各自的视角见证了历史的变迁,三种不同的叙事声音构建起一个更宏大、更开阔的时空,首度披露了基列国倾覆背后的秘闻。过去与未来在讲述中逐渐交叠,真相以令人惊叹的面貌呈现在读者眼前。





نظرات کاربران