ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Genesi

دانلود کتاب روایت آفرینش در انجیل

Genesi

مشخصات کتاب

Genesi

ویرایش: [2 ed.] 
نویسندگان:   
سری: Antico Testamento 
ISBN (شابک) : 8839401458, 9788839401458 
ناشر: Paideia 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 608
[606] 
زبان: Italian 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 37 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Genesi به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روایت آفرینش در انجیل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روایت آفرینش در انجیل

اثری به این گستردگی و با چنین محتوای قابل توجهی که از آفرینش جهان تا مهاجرت قبایل به سرزمین کنعان را در بر می گیرد، باید با توجه ویژه به هدفی که در نظر دارد و به ویژگی کلامی خاص آن مطالعه شود.\r\nپیدایش به خودی خود کتاب کاملی نیست که بتوان آن را به تنهایی تفسیر کرد. کتاب‌های بین پیدایش و یوشع (Esateuch)، در نسخه کنونی، یک بستر داستانی بزرگ را تشکیل می‌دهند. بنابراین، خواننده باید همیشه، به هر نقطه ای از اثر که نزدیک شود، کل و زمینه هایی را که تک تک اجزا در آن وارد شده اند، در نظر داشته باشد، که به نوبه خود، در پرتو کل درک می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Un'opera di tale vastità e di così notevole contenuto, che va dalla creazione del mondo alla migrazione delle tribù nel­la terra di Canaan, dev'essere studiata prestando particolare attenzione al fine a cui mira e al suo carattere teologico pe­culiare. Il Genesi non è un libro completo in sé, tale da poter essere interpretato da solo. I libri compresi tra il Genesi e Gio­suè (Esateuco), nella redazione attuale, formano un unico grandioso contesto narrativo. Il lettore pertanto dovrà sem­pre, qualsiasi punto dell'opera abbordi, aver presente alla mente tutto l'insieme e i contesti in cui si inseriscono le singole parti, le quali, a loro volta, andranno intese alla luce del tutto.





نظرات کاربران