ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 丝绸之路中国与西亚文化交流研究

دانلود کتاب 丝绸之路中国与西亚文化交流研究

丝绸之路中国与西亚文化交流研究

مشخصات کتاب

丝绸之路中国与西亚文化交流研究

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: 丝绸之路研究丛书 
ISBN (شابک) : 7228141229, 9787228141227 
ناشر: 新疆人民出版社 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : ZIP (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 30 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 22


در صورت تبدیل فایل کتاب 丝绸之路中国与西亚文化交流研究 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 丝绸之路中国与西亚文化交流研究 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 丝绸之路中国与西亚文化交流研究

\"تحقیق در مورد تبادل فرهنگی بین چین و غرب آسیا در جاده ابریشم\" یکی از مجموعه تحقیقاتی راه ابریشم است. علاوه بر حفظ موضوعات منتخب اصلی، بیش از 20 موضوع منتخب نماینده از نتایج تحقیقات منتشر شده یا منتشر شده در کشور برای گنجاندن در این مجموعه انتخاب شده است. این مجموعه بر اساس جاده سنتی مرتع ابریشم و واحه است جاده ابریشم خط اصلی است، با تمرکز بر مطالعه مناطق غربی، تمرکز بر نوآوری آثار دانشگاهی و سیستماتیک بودن تحقیقات نظری. محتوا شامل باستان شناسی، تاریخ، قومیت، مذهب، فرهنگ، هنر و سایر زمینه های چند رشته ای است. با توجه به طولانی بودن زمان انتشار نتایج پژوهش منتخب، نویسنده قبل از این تجدید چاپ، بازنگری جامعی در محتوای نسخه خطی انجام داد و حتی برخی اصلاحات اساسی انجام دادند، مطالب جدیدی را تکمیل کردند و از نتایج و دیدگاه‌های جدید پژوهشی استفاده کردند.\r\nبه منظور درک پیشرفت تحقیق در مورد جاده ابریشم در چین به خوانندگان، به طور ویژه از آقای شن فووی، محقق مشهور تاریخ تبادلات فرهنگی بین چین و غرب، و استاد دانشگاه سوژو و آقای دکتر دعوت کردیم. ژانگ گوگانگ، استاد دانشگاه تسینگ‌هوا، برای نوشتن مقدمه‌های سریال. شرح های دقیق و بینش های روشنگر در این مقاله کلیدی برای خوانندگان برای باز کردن \"مجموعه تحقیقات راه ابریشم\" است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

《丝绸之路中国与西亚文化交流研究》为丝绸之路研究丛书之一。丛书除了保留原有的几种选题之外,又从全国已出版或待出版的研究成果中,遴选了20余种有代表性的选题列入丛书,丛书以传统的草原丝绸之路和绿洲丝绸之路为主线,以西域研究为重点,注重突出学术著作的创新性和理论研究的系统性,内容涉及考古、历史、民族、宗教、文化、艺术等多学科领域。由于入选的研究成果在出版时间上跨度较大,此次再版前均由作者对书稿内容做了全面修订,有的甚至做了重大修改,补充了新的资料,借鉴了新的研究成果和观点。 为了使读者了解国内丝绸之路研究的进展情况,我们特邀请中西文化交流史著名学者、苏州大学教授沈福伟先生和清华大学教授张国刚先生为丛书撰写了序言。文中的精辟论述和真知灼见,是读者开启《丝绸之路研究丛书》的一把钥匙。





نظرات کاربران