دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 2ª ed.
نویسندگان: María Eugenia Bahíllo Marcos
سری: Administración y gestión
ISBN (شابک) : 9788428335607, 8428335605
ناشر: Paraninfo
سال نشر: 2014
تعداد صفحات: 382
زبان: Spanish
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 13 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Gestión de la documentación jurídica y empresarial, Administración y finanzas (LOE) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت اسناد حقوقی و تجاری، اداری و مالی (LOE) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این راهنما محتوای ماژول حرفه ای مدیریت اسناد حقوقی و بازرگانی، چرخه آموزش آموزش عالی اداری و مالی، متعلق به خانواده حرفه ای مدیریت و مدیریت را با پیروی از برنامه درسی و حداقل آموزه های تعیین شده توسط فرمان سلطنتی توسعه می دهد. 1584/2011، 4 نوامبر، و دستور ECD/308/2012، 15 فوریه، همیشه مطابق با مفاد قانون ارگانیک 2/2006، 3 مه، در مورد آموزش و پرورش. محتویات این راهنما به روشی ساده برای تسهیل فرآیند آموزش و یادگیری ایجاد شده است. هر واحد با فعالیتهای حلشده و پیشنهادی متعدد و همچنین فعالیتهای مختلف تأیید نهایی، کاربرد و گسترش همراه است. به این ترتیب، خواننده از یک سو قادر خواهد بود بررسی کند که آیا مفاهیم را به اندازه کافی جذب کرده است یا خیر و از سوی دیگر، مفاهیم به دست آمده در سراسر واحد را بررسی، تثبیت و عملی کند. در پایان این فرآیند یادگیری، دانش آموز قادر خواهد بود: • ساختار و سازماندهی ادارات دولتی اسپانیا و همچنین اتحادیه اروپا را بشناسد. • انجام به روز رسانی دوره ای اطلاعات حقوقی مورد نیاز فعالیت تجاری و انتخاب قوانین و رویه قضایی مربوط به سازمان. • ساماندهی اسناد قانونی مربوط به اساسنامه و فعالیت واحدها با رعایت مقررات جاری مدنی و بازرگانی بر اساس دستورالعمل های تعریف شده. • تکمیل متداول ترین مدل های قراردادهای خصوصی در زمینه کسب و کار یا اسناد اعتماد عمومی با اعمال مقررات جاری و ابزارهای رایانه ای موجود برای ارائه و امضای آنها. • تهيه مستندات مورد نياز سازمانهاي عمومي مرتبط با رويه هاي مختلف اداري، مطابق با قوانين جاري و دستورالعمل هاي تعريف شده. علاوه بر موارد فوق، هدف این کتابچه راهنما ارائه اولین تماس با سازمان و اسناد اداری و تجاری برای دانش آموزان است که نویسندگان آن تعهد دارند که یک موضوع را در اصلاح مستمر به روز کنند، همانطور که در این مقاله انجام شده است. نسخه، که محتوای این کتاب را به ابزاری بسیار مفید و کاملا معتبر تبدیل می کند.
Este manual desarrolla los contenidos del módulo profesional de Gestión de la Documentación Jurídica y Empresarial, del Ciclo Formativo de grado superior de Administración y Finanzas, perteneciente a la familia profesional de Administración y Gestión, siguiendo el currículo y las enseñanzas mínimas que establecen el Real Decreto 1584/2011, de 4 de noviembre, y la orden ECD/308/2012, de 15 de febrero, siempre de acuerdo con lo establecido en la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación. Los contenidos de este manual se han desarrollado de forma sencilla para facilitar el proceso de enseñanza y aprendizaje. Cada unidad se acompaña de numerosas actividades resueltas y propuestas, así como de variadas actividades finales de comprobación, aplicación y ampliación. De este modo, el lector podrá, por una parte, verificar si ha asimilado adecuadamente los conceptos y, por otra, investigar, consolidar y poner en práctica las nociones adquiridas a lo largo de la unidad. Al finalizar dicho proceso de aprendizaje el alumno será capaz de: • Conocer la estructura y la organización de las Administraciones Públicas españolas, así como de la Unión Europea. • Efectuar la actualización periódica de la información jurídica requerida por la actividad empresarial y seleccionar la legislación y la jurisprudencia relacionadas con la organización. • Organizar los documentos jurídicos relativos a la constitución y el funcionamiento de las entidades, cumpliendo la normativa civil y mercantil vigente según las directrices definidas. • Llevar a cabo la cumplimentación de los modelos de contratación privados más habituales en el ámbito empresarial o documentos de fe pública, aplicando la normativa vigente y los medios informáticos disponibles para su presentación y firma. • Elaborar la documentación requerida por los organismos públicos relativos a los distintos procedimientos administrativos, cumpliendo con la legislación vigente y las directrices definidas. Además de lo anteriormente expuesto, el objetivo de este manual es facilitar a los alumnos un primer contacto con la organización y la documentación administrativa y empresarial, para lo cual sus autoras adquieren el compromiso de actualizar una materia en continua modificación, tal como se ha hecho en esta edición, lo que hace del contenido de este libro una herramienta muy útil y totalmente en vigor.