ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب London in the Twentieth Century: A City and Its People

دانلود کتاب لندن در قرن بیستم: یک شهر و مردم آن

London in the Twentieth Century: A City and Its People

مشخصات کتاب

London in the Twentieth Century: A City and Its People

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1845951263, 9781845951269 
ناشر: Vintage 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب London in the Twentieth Century: A City and Its People به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب لندن در قرن بیستم: یک شهر و مردم آن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب لندن در قرن بیستم: یک شهر و مردم آن

در سال 1901، لندن بزرگترین شهری بود که جهان از نظر وسعت، ثروت و عظمت دیده بود. با این حال، این شهر نیز شهری بود که در آن فقر و بیماری شایع بود. لندن در سال 2001 دیگر در میان بزرگترین شهرهای جهان نبود، اما همچنان یکی از شهرهایی بود که در آن ثروت هنگفتی به نمایش گذاشته شد - در کنار گداهایی که خشن می خوابیدند. چنین پارادوکس‌هایی از جمله تجربیات تعیین‌کننده زندگی در لندن در این قرن خارق‌العاده هستند، و جری وایت در این کتاب رنگارنگ نه تنها داستان لندن، بلکه لندنی‌ها را نیز روایت می‌کند. او تغییرات دنیای کار، حمل‌ونقل، فرهنگ عامه، سیاست و دولت را بررسی می‌کند و نشان می‌دهد که لندن چگونه بر ساکنانش تأثیر می‌گذارد، زندگی آنها را شکل می‌دهد و به نوبه خود توسط آنها شکل می‌گیرد. این یک تاریخ قطعی و بسیار خواندنی لندن در قرن بیستم است که با تصویرسازی زیبا و با جزئیات فراوان. برنده جایزه تاریخ ولفسون.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In 1901, London was the greatest city the world had seen in size, wealth and grandeur. Yet it was also a city where poverty and disease were rife. London in 2001 was no longer among the world's very largest cities, but was still one where vast wealth was displayed - alongside beggars sleeping rough. Such paradoxes are among the defining experiences of living in London in this extraordinary century, and in this colourful book Jerry White tells the story not just of London, but of Londoners too. He examines the changes to the worlds of work, transport, popular culture, politics and government and shows how London affects its inhabitants, shaping their lives and being shaped in turn by them. Beautifully illustrated and with a wealth of detail, this is a definitive and highly readable history of London in the twentieth century. Winner of the Wolfson History Prize.





نظرات کاربران