دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: تاریخ ویرایش: نویسندگان: Nadia Thérèse van Pelt سری: Themes in Medieval and Early Modern History ISBN (شابک) : 2018054777, 9780429202056 ناشر: Routledge سال نشر: 2019 تعداد صفحات: 167 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Drama in Medieval and Early Modern Europe: Playmakers and Their Strategies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب درام در اروپای قرون وسطی و اوایل مدرن: بازیسازان و استراتژی های آنها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
درام در اروپای قرون وسطی و اوایل مدرن از چارچوب مفهومی مرسوم دور میشود که به طور مصنوعی درام «قرون وسطایی» را از «مدرن اولیه» جدا میکند تا نقش درام و نمایش را در انگلستان، فرانسه، کشورهای پایین، اسپانیا، ایتالیا، سوئیس و سوئیس بررسی کند. مناطق آلمانی زبان که اکنون اتریش و آلمان را تشکیل می دهند. این کتاب به بررسی طیف وسیعی از تکنیکها و استراتژیهای نمایشی و نمایشی میپردازد که بازیسازان در سراسر اروپا برای انطباق آثار خود با زمینههای متغیری که در آن اجرا میکردند، و با تغییر یا گسترش مخاطبانی که با آن مواجه بودند، استفاده میکردند. دیدگاههای متفاوتی را که از طریق نمایش و نمایش در مورد رویدادهای تاریخی مشترک بیان میشود، نحوه برخورد جوامع با مسائل مشابه و اینکه چرا آنها بهطور آیینی این مضامین را از طریق شکلهای اختراعشده یا جایگزینی که جایگزین یا وجود داشتهاند، بازیافت میکنند. طیف گسترده ای از ژانرهای بازی در سرتاسر مورد بحث قرار می گیرند، از جمله نمایشنامه visitatio sepulchri (بازدید از مقبره). نمایشنامه های عید پاک و اشتیاق و نمایشنامه های اخلاقی. راز مدنی فرانسه؛ اجرای rappresentazioni مقدس ایتالیایی توسط پسران کر در بافت کلیسا. Bürgertheater از کنفدراسیون سوئیس؛ نمایشی که با هدف سرگرمی و تبلیغات سلطنتی انجام می شود. بازی های اردیبهشت و تابستان؛ و تئاتر تجاری و حرفه ای شکسپیر و لوپ دو وگا. درام در اروپای قرون وسطی و اوایل مدرن با بررسی قدرت نمایش در رابطه با نیروهای فرهنگی بزرگتر که با آنها سازگار شده است و نشان دادن استفاده از شبکه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و هنری برای آموزش و حمایت از ساختارهای اجتماعی جوامع، ارائه می دهد. درک گسترده تر از گذشته مشترک اروپایی در طول تقسیمات زمانی سنتی 1500. این برای دانشجویان تاریخ اجتماعی، و تاریخ درام یا ادبیات مدرن قرون وسطی و اوایل ایده آل است.
Drama in Medieval and Early Modern Europe moves away from the customary conceptual framework that artificially separates ‘medieval’ from ‘early modern’ drama to explore the role of drama and spectacle in England, France, the Low Countries, Spain, Italy, Switzerland, and the German-speaking areas that now constitute Austria and Germany. This book investigates the ranges of dramatic and performative techniques and strategies that playmakers across Europe used to adapt their work to the changing contexts in which they performed, and to the changing or expanding audiences that they faced. It considers the different views expressed through drama and spectacle on shared historical events, how communities coped with similar issues and why they ritually recycled these themes through reinvented or alternative forms that replaced or existed alongside their predecessors. A wide variety of genres of play are discussed throughout, including visitatio sepulchri (visit to the tomb) plays; Easter and Passion plays and morality plays; the French civic mystère; Italian sacre rappresentazioni performed by choirboys in the context of the church; Bürgertheater from the Swiss Confederacy; drama performed for the purpose of royal entertainment and propaganda; May and summer games; and the commercial, professional theatre of Shakespeare and Lope de Vega. Examining the strength of drama in relation to the larger cultural forces to which it adapted, and demonstrating the use of social, political, economic, and artistic networks to educate and support the social structures of communities, Drama in Medieval and Early Modern Europe offers a broader understanding of a shared European past across the traditional chronological divide of 1500. It is ideal for students of social history, and the history of medieval and early modern drama or literature.
Cover Half Title Series Page Title Page Copyright Page Dedication Table of Contents List of illustrations Credits Acknowledgements Abbreviations Select chronology of plays and events Preface Notes Introduction Notes Chapter 1: Mass murder: Shocking spectators of late medievalsacrament plays ‘The most anti-Semitic play of which we are aware’ Who killed Jesus? Host miracles and blood libels Understanding symbolism Breda civic pride Breda audiences Staging the Host Flirting with reality Telling, not showing Conclusion Notes Chapter 2: The strumpet saint: Eroticism and artifice in MaryMagdalene plays Staging the Magdalene Offstage sinning Cross-dressing the Magdalene Representing the Magdalene’s sins through ludus Sins as theatre For the love of. . .! A female Mary Magdalene Conclusion Notes Chapter 3: Wilhelm Tell and Robin Hood, outlaws or elite? Rural fun (and games) with Robin Hood A conservative Robin Hood Robin Hood on the professional London stage Royal propaganda at the Angevin court Kendal Green Tudor propaganda machine Robin Hood and the Restoration Anti-aristocratic polity: the Swiss Confederacy Wilhelm Tell and the drama of liberation and unity Representing tyranny Wilhelm Tell and the apple-shot Apple-shot traditions outside the Swiss Confederation Tyrannicide on stage Conclusion Notes Chapter 4: The perils of public festivity ‘A great epicurean feast’ Carnival massacre Invented tradition? May games Civic performances Cross-dressing on horseback Planting the audience Conclusion Notes Chapter 5: Conclusion: Playmakers and their strategies Note Bibliography Manuscripts Primary printed material Secondary printed material Unpublished PhD theses Other media Index