ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Drama in Medieval and Early Modern Europe: Playmakers and Their Strategies

دانلود کتاب درام در اروپای قرون وسطی و اوایل مدرن: بازیسازان و استراتژی های آنها

Drama in Medieval and Early Modern Europe: Playmakers and Their Strategies

مشخصات کتاب

Drama in Medieval and Early Modern Europe: Playmakers and Their Strategies

دسته بندی: تاریخ
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Themes in Medieval and Early Modern History 
ISBN (شابک) : 2018054777, 9780429202056 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 167 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Drama in Medieval and Early Modern Europe: Playmakers and Their Strategies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب درام در اروپای قرون وسطی و اوایل مدرن: بازیسازان و استراتژی های آنها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب درام در اروپای قرون وسطی و اوایل مدرن: بازیسازان و استراتژی های آنها

درام در اروپای قرون وسطی و اوایل مدرن از چارچوب مفهومی مرسوم دور می‌شود که به طور مصنوعی درام «قرون وسطایی» را از «مدرن اولیه» جدا می‌کند تا نقش درام و نمایش را در انگلستان، فرانسه، کشورهای پایین، اسپانیا، ایتالیا، سوئیس و سوئیس بررسی کند. مناطق آلمانی زبان که اکنون اتریش و آلمان را تشکیل می دهند. این کتاب به بررسی طیف وسیعی از تکنیک‌ها و استراتژی‌های نمایشی و نمایشی می‌پردازد که بازی‌سازان در سراسر اروپا برای انطباق آثار خود با زمینه‌های متغیری که در آن اجرا می‌کردند، و با تغییر یا گسترش مخاطبانی که با آن مواجه بودند، استفاده می‌کردند. دیدگاه‌های متفاوتی را که از طریق نمایش و نمایش در مورد رویدادهای تاریخی مشترک بیان می‌شود، نحوه برخورد جوامع با مسائل مشابه و اینکه چرا آنها به‌طور آیینی این مضامین را از طریق شکل‌های اختراع‌شده یا جایگزینی که جایگزین یا وجود داشته‌اند، بازیافت می‌کنند. طیف گسترده ای از ژانرهای بازی در سرتاسر مورد بحث قرار می گیرند، از جمله نمایشنامه visitatio sepulchri (بازدید از مقبره). نمایشنامه های عید پاک و اشتیاق و نمایشنامه های اخلاقی. راز مدنی فرانسه؛ اجرای rappresentazioni مقدس ایتالیایی توسط پسران کر در بافت کلیسا. Bürgertheater از کنفدراسیون سوئیس؛ نمایشی که با هدف سرگرمی و تبلیغات سلطنتی انجام می شود. بازی های اردیبهشت و تابستان؛ و تئاتر تجاری و حرفه ای شکسپیر و لوپ دو وگا. درام در اروپای قرون وسطی و اوایل مدرن با بررسی قدرت نمایش در رابطه با نیروهای فرهنگی بزرگتر که با آنها سازگار شده است و نشان دادن استفاده از شبکه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و هنری برای آموزش و حمایت از ساختارهای اجتماعی جوامع، ارائه می دهد. درک گسترده تر از گذشته مشترک اروپایی در طول تقسیمات زمانی سنتی 1500. این برای دانشجویان تاریخ اجتماعی، و تاریخ درام یا ادبیات مدرن قرون وسطی و اوایل ایده آل است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Drama in Medieval and Early Modern Europe moves away from the customary conceptual framework that artificially separates ‘medieval’ from ‘early modern’ drama to explore the role of drama and spectacle in England, France, the Low Countries, Spain, Italy, Switzerland, and the German-speaking areas that now constitute Austria and Germany. This book investigates the ranges of dramatic and performative techniques and strategies that playmakers across Europe used to adapt their work to the changing contexts in which they performed, and to the changing or expanding audiences that they faced. It considers the different views expressed through drama and spectacle on shared historical events, how communities coped with similar issues and why they ritually recycled these themes through reinvented or alternative forms that replaced or existed alongside their predecessors. A wide variety of genres of play are discussed throughout, including visitatio sepulchri (visit to the tomb) plays; Easter and Passion plays and morality plays; the French civic mystère; Italian sacre rappresentazioni performed by choirboys in the context of the church; Bürgertheater from the Swiss Confederacy; drama performed for the purpose of royal entertainment and propaganda; May and summer games; and the commercial, professional theatre of Shakespeare and Lope de Vega. Examining the strength of drama in relation to the larger cultural forces to which it adapted, and demonstrating the use of social, political, economic, and artistic networks to educate and support the social structures of communities, Drama in Medieval and Early Modern Europe offers a broader understanding of a shared European past across the traditional chronological divide of 1500. It is ideal for students of social history, and the history of medieval and early modern drama or literature.



فهرست مطالب

Cover
Half Title
Series Page
Title Page
Copyright Page
Dedication
Table of Contents
List of illustrations
Credits
Acknowledgements
Abbreviations
Select chronology of plays and events
Preface
	Notes
Introduction
	Notes
Chapter 1: Mass murder: Shocking spectators of late medievalsacrament plays
	‘The most anti-Semitic play of which we are aware’
	Who killed Jesus?
	Host miracles and blood libels
	Understanding symbolism
	Breda civic pride
	Breda audiences
	Staging the Host
	Flirting with reality
	Telling, not showing
	Conclusion
	Notes
Chapter 2: The strumpet saint: Eroticism and artifice in MaryMagdalene plays
	Staging the Magdalene
	Offstage sinning
	Cross-dressing the Magdalene
	Representing the Magdalene’s sins through ludus
	Sins as theatre
	For the love of. . .!
	A female Mary Magdalene
	Conclusion
	Notes
Chapter 3: Wilhelm Tell and Robin Hood, outlaws or elite?
	Rural fun (and games) with Robin Hood
	A conservative Robin Hood
	Robin Hood on the professional London stage
	Royal propaganda at the Angevin court
	Kendal Green Tudor propaganda machine
	Robin Hood and the Restoration
	Anti-aristocratic polity: the Swiss Confederacy
	Wilhelm Tell and the drama of liberation and unity
	Representing tyranny
	Wilhelm Tell and the apple-shot
	Apple-shot traditions outside the Swiss Confederation
	Tyrannicide on stage
	Conclusion
	Notes
Chapter 4: The perils of public festivity
	‘A great epicurean feast’
	Carnival massacre
	Invented tradition?
	May games
	Civic performances
	Cross-dressing on horseback
	Planting the audience
	Conclusion
	Notes
Chapter 5: Conclusion: Playmakers and their strategies
	Note
Bibliography
	Manuscripts
	Primary printed material
	Secondary printed material
	Unpublished PhD theses
	Other media
Index




نظرات کاربران