ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Arnold Newman: At Work (Harry Ransom Center Photography Series)

دانلود کتاب آرنولد نیومن: در محل کار ()

Arnold Newman: At Work (Harry Ransom Center Photography Series)

مشخصات کتاب

Arnold Newman: At Work (Harry Ransom Center Photography Series)

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Harry Ransom Center Photography Series 
ISBN (شابک) : 0292744919, 9780292744912 
ناشر: University of Texas Press 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 297 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 33 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Arnold Newman: At Work (Harry Ransom Center Photography Series) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آرنولد نیومن: در محل کار () نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آرنولد نیومن: در محل کار ()



آرنولد نیومن یک کمال گرا با کنجکاوی تمام نشدنی در مورد مردم، یکی از بزرگترین و پرکارترین عکاسان قرن بیستم بود. در حرفه ای که نزدیک به هفت دهه طول کشید و آثار نمادین بسیاری را تولید کرد، نیومن به خاطر ساختن «تصاویر افراد» (او با اصطلاح «پرتره» مخالفت کرد) در مکان هایی که کار می کردند و زندگی می کردند - فضاهایی که بیش از همه بیانگر بود، شهرت یافت. زندگی درونی آنها نیومن با امتناع از برچسب "عکاس هنری"، کمیسیون مجلات و تبلیغات را نیز پذیرفت و آنها را با همان استانداردهای دقیقی که مشخصه همه کارهایش بود، اجرا کرد. او ساعت‌های بی‌شماری را صرف آموزش عکاسان مشتاق کرد، تجربیات گسترده‌اش را به اشتراک گذاشت، اما به آنها اجازه آزمایش و کشف آزادی را داد.

غنی از مطالب آرشیو گسترده نیومن در مرکز هری رنسوم در دانشگاه تگزاس در آستین است. ، آرنولد نیومن بینش بی سابقه و دست اولی را در مورد تکامل خلاقیت عکاس ارائه می دهد. در اینجا نه تنها بسیاری از تصاویر امضای نیومن، بلکه برگه‌های تماس، پولارویدها و چاپ‌های کاری با یادداشت‌های دست‌نویس او نیز تولید می‌شوند که به ما امکان می‌دهند روند تولید تصاویر را ببینیم. صفحاتی از دفترچه‌ها و تقویم‌های فراوان او آمادگی دقیق و برنامه طاقت‌فرسا نیومن را نشان می‌دهد. صفحات آگهی و جلد مجلات از Holiday، LIFE، Newsweek، Look، Esquire، Seveteen، Time، و Sports Illustrated طیف وسیعی از کارهای تحریریه تا حد زیادی ناشناخته نیومن را نشان می دهد. روی فلوکینگر یک نمای کلی از آرشیو ارائه می دهد و مقدمه ماریان فولتون لحظات اساسی در توسعه زندگی و کار نیومن را برجسته می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A driven perfectionist with inexhaustible curiosity about people, Arnold Newman was one of the twentieth century’s greatest and most prolific photographers. In a career that spanned nearly seven decades and produced many iconic works, Newman became renowned for making “pictures of people” (he objected to the term “portraits”) in the places where they worked and lived—the spaces that were most expressive of their inner lives. Refusing the label of “art photographer,” Newman also accepted magazine and advertising commissions and executed them to the same exacting standards that characterized all of his work. He spent countless hours training aspiring photographers, sharing his own vast experience, but allowing them the freedom to experiment and discover.

Rich with materials from Newman’s extensive archive in the Harry Ransom Center at the University of Texas at Austin, Arnold Newman offers unprecedented, firsthand insights into the evolution of the photographer’s creativity. Reproduced here are not only many of Newman’s signature images, but also contact sheets, Polaroids, and work prints with his handwritten notes, which allow us to see the process by which he produced the images. Pages from his copious notebooks and calendars reveal Newman’s meticulous preparation and exhausting schedule. Adsheets and magazine covers from Holiday, LIFE, Newsweek, Look, Esquire, Seventeen, Time, and Sports Illustrated show the range of Newman’s largely unknown editorial work. Roy Flukinger provides a contextual overview of the archive, and Marianne Fulton’s introduction highlights the essential moments in the development of Newman’s life and work.





نظرات کاربران