دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Rachel Bowlby
سری: Rereading literature
ISBN (شابک) : 0631151893, 9780631151890
ناشر: B. Blackwell
سال نشر: 1988
تعداد صفحات: 208
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 54 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Virginia Woolf: Feminist destinations (Rereading literature) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ویرجینیا وولف: مقاصد فمینیستی () نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
ویرجینیا وولف، همانطور که راشل باولبی در این مطالعه اشاره می کند، است تنها نویسنده زن بریتانیایی قرن بیستم که انتخاب شد به طور جدی توسط منتقدان همه بازیگران. برای تجلیل از مدرنیسم او در حالی که کم اهمیت جلوه دادن فمینیسم او یک تاکتیک آشنا بوده است منتقدان مرد مدرن، منتقدانی که برخی فمینیست های «رئالیست» دارند از قضا به حالت معکوس قرار داده شده است. چه بولبی روشنگر با این حال، نشان می دهد که هیچ یک از این مقولات - مدرنیست، فمینیست، رئالیست - در متون خود وولف اصلاً ثابت است، که آنها را دائماً در مجموعه ای کامل از اتحادها و تضادها اگر فمینیسم مفهومی دور از وحدت برای منتقدان فمینیست امروزی، از تأییدیه های الف تفاوت زنانه طبیعی اما سرکوب شده تا اصرار بر بیثباتی تمام ساختارهای جنسیتی، از ادعاها برای یک سنت ادبی زن «بومی» به این پرسش یک حالت ادبی خاص - سپس همه این موقعیت ها، به عنوان Bowlby نشان می دهد، در حال حاضر می توان فعال در آثار الف زنی که قادر به نوشتن در همان مقاله ای است که زنان نویسندگان نباید به جنسیت خود فکر کنند و باید فکر کنند «از طریق مادران [آنها] فکر کنید». مطمئنا این نیز درست است مقولههای «رئالیسم» و «مدرنیسم» دقیقاً خطرناک هستند زیرا به طور متقابل همدست هستند، همانطور که دومی به طعنه بیان می کند سابق در عمل تخطی از آن.
Virginia Woolf, as Rachel Bowlby points out in this study, is the only twentieth-century British woman writer to be taken seriously by critics of all casts. To celebrate her modernism while downplaying her feminism has been a familiar tactic of modern male critics, one which certain 'realist' feminists have ironically put into reverse. What Bowlby illuminatingly shows, however, is that none of these categories - modernist, feminist, realist - is at all stable within Woolfs own texts, which circulate them constantly in a whole set of alliances and antagonisms. If feminism is a far from unitary concept for feminist critics today, ranging as it does from affirmations of a natural but suppressed female difference to an insistence on the precariousness of all constructions of gender, from claims for an 'indigenous' female literary tradition to the question of a certain literary mode - then all of these positions, as Bowlby demonstrates, can already be found active in the works of a woman capable of writing in the very same essay that women writers should not think of their sex, and that they should 'think back through [their] mothers'. It is surely true also that the categories 'realism' and 'modernism' are perilous precisely because mutually complicit, as the latter ironically posits the former in the very act of transgressing it.
Contents 1 'We're Getting There': Woolf, Trains and the Destinations of Feminist Criticism 2 The Trained MindI 3 Orlando's Vacillation 4 Getting to Q: Sexual Lines To the Lighthouse 5 Thinking Forward Through Mrs Dalloway's Daughter 6 Jacob's Type 7 Things 8 Orlando's Undoing 9 Partings 10 The Dotted Line Notes Index