ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Anii Urii

دانلود کتاب سال های نفرت

Anii Urii

مشخصات کتاب

Anii Urii

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9735064294, 9789735064297 
ناشر: Humanitas 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Romanian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 674 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Anii Urii به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سال های نفرت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سال های نفرت

در سال 1946، جورج اورول گفت که او می نویسد زیرا دروغ هایی وجود دارد که می خواهد آنها را محکوم کند و حقایقی وجود دارد که می خواهد توجه را به آنها جلب کند. اول از همه گفت من می خواهم صدایی را درآورم. من بسیاری از مقالات این کتاب را با همین احساس نوشتم: اینکه در جایی دروغی وجود دارد و من آن را مدیون کسانی هستم که آن را نمی‌بینند یا به آن افراط می‌کنند، آن را افشا کنم - یا بهتر است بگویم، به من می‌دهم. . این دروغ که از طریق ابهام و تحریف به اخلاقیات سیاست های تهاجمی فزاینده تبدیل شده بود، زندگی ما را در آن زمان مشخص کرد و اکنون نیز ما را آلوده می کند. سپس او آزادی از دیکتاتوری را تبلیغ کرد که وجود ندارد، اکنون ادعا می کند که رهایی از یک توطئه، دولت موازی، که وجود ندارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In 1946, George Orwell spunea ca scrie pentru ca exista minciuni pe care vrea sa le denunte si fapte asupra carora vrea sa atraga atentia; in primul rand, spunea el, doresc sa fac sa se auda o voce. Am scris multe dintre articolele cuprinse in aceasta carte cu acelasi sentiment: ca exista undeva o minciuna si ca sunt dator, fata de cei care nu o vad ori se complac in ea, sa o scot la iveala – sau, mai bine spus, sa o dau in vileag. Devenita prin mistificare si distorsiune ortodoxia morala a unor politici din ce in ce mai agresive, minciuna asta ne-a marcat vietile atunci si continua sa ni le infecteze acum. Atunci propovaduia eliberarea de o dictatura care nu exista, acum profeseaza eliberarea de o conspiratie, a statului paralel, care nu exista.





نظرات کاربران