ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Manuale di pulizie del ninja. Con mille tecniche salvatempo per vincere lo sporco senza stress

دانلود کتاب راهنمای خانه داری نینجا. با هزاران تکنیک صرفه جویی در زمان برای غلبه بر کثیفی بدون استرس

Manuale di pulizie del ninja. Con mille tecniche salvatempo per vincere lo sporco senza stress

مشخصات کتاب

Manuale di pulizie del ninja. Con mille tecniche salvatempo per vincere lo sporco senza stress

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: I grilli 
ISBN (شابک) : 8820062399, 9788820062392 
ناشر: Sperling & Kupfer 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Italian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 492 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Manuale di pulizie del ninja. Con mille tecniche salvatempo per vincere lo sporco senza stress به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راهنمای خانه داری نینجا. با هزاران تکنیک صرفه جویی در زمان برای غلبه بر کثیفی بدون استرس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راهنمای خانه داری نینجا. با هزاران تکنیک صرفه جویی در زمان برای غلبه بر کثیفی بدون استرس

داشتن یک خانه تمیز و مرتب، اما زمان و آزادی برای لذت بردن از آن، دیگر یک رویا نیست! راز این است که حرکات درست را یاد بگیرید تا تلاش‌های خود را بهینه کنید و با زیرکی خاک و سردرگمی را کنترل کنید: در یک کلام، مانند یک نینجا سریع و کشنده شوید. این کتاب سرگرم کننده و مبتکرانه تمام تکنیک ها و ترفندهای صرفه جویی در زمان را برای مقابله با خسته کننده ترین و مشمئز کننده ترین کارها آموزش می دهد. مدیریت هر اتاق در خانه، از حمام تا آشپزخانه؛ کوهی از لباس های کثیف را دور بریزید. از وسایلی که دارید نهایت استفاده را ببرید (قدرت های پنهان ماشین ظرفشویی شما را شگفت زده می کند!) و راه حل های خارق العاده در لحظه آخر برای اینکه خانه را در هشت دقیقه صاف و زیبا کنید. لیست های نهایی ضروری برای برنامه ریزی نظافت روزانه و ماهانه به شما در عملیات تعمیر و نگهداری کمک می کند، به طوری که داشتن یک خانه برای زندگی یک لذت واقعی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Avere la casa pulita e in ordine, ma anche il tempo e la libertà per godersela, non è più un sogno! Il segreto è imparare le mosse giuste per ottimizzare gli sforzi e destreggiarsi agilmente tra sporco e confusione: in una parola, diventare veloce e micidiale come un ninja. Questo libro divertente e geniale insegna tutte le tecniche e i trucchi salvatempo per affrontare i compiti più noiosi e antipatici; gestire ogni stanza della casa, dal bagno alla cucina; smaltire una montagna di panni sporchi; sfruttare al meglio gli elettrodomestici che possedete (i poteri nascosti della lavastoviglie vi sorprenderanno!)... e i fantastici rimedi last minute per rendere la casa presentabile e accogliente in otto minuti netti. Le indispensabili liste finali per pianificare le pulizie quotidiane e mensili vi aiuteranno nelle operazioni di mantenimento, per avere una casa in cui vivere sia un autentico piacere.





نظرات کاربران