ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Producing Bollywood: Inside the Contemporary Hindi Film Industry

دانلود کتاب تولید بالیوود: درون صنعت فیلم هندی معاصر

Producing Bollywood: Inside the Contemporary Hindi Film Industry

مشخصات کتاب

Producing Bollywood: Inside the Contemporary Hindi Film Industry

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0822352028, 9780822352020 
ناشر: Duke University Press Books 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 442 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Producing Bollywood: Inside the Contemporary Hindi Film Industry به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تولید بالیوود: درون صنعت فیلم هندی معاصر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تولید بالیوود: درون صنعت فیلم هندی معاصر


تولید بالیوود نگاهی بی سابقه به دنیای اجتماعی و حرفه ای صنعت فیلم هندی مستقر در بمبئی ارائه می دهد و توضیح می دهد که چگونه به "بالیوود"، پدیده جهانی فیلم و نماد قدرتمند هند تبدیل شد. به عنوان یک نیروگاه اقتصادی رو به رشد در این قوم نگاری غنی و سرگرم کننده، تجاسوینی گانتی تغییرات تولید فیلم هندی از دهه 1990 تا 2010 را بررسی می کند و آنها را در تلاش فیلمسازان هندی برای به دست آوردن سرمایه نمادین، احترام اجتماعی، و تمایز حرفه ای و مدیریت عدم قطعیت های تجاری فیلمسازی قرار می دهد. این تلاش‌ها با بازسازی نئولیبرالی دولت و اقتصاد هند از سال 1991 امکان‌پذیر شد. این تجدید ساختار به‌طور چشمگیری چشم‌انداز رسانه‌ای کشور را تغییر داد، که به سرعت گسترش یافت و شامل تلویزیون‌های ماهواره‌ای و تئاترهای چندگانه شد. گانتی معتقد است که تبدیل صنعت فیلم هندی به بالیوود بدون ظهور ایده‌آل‌های اقتصادی نئولیبرالی در هند امکان‌پذیر نبود. گانتی با تشریح دگرگونی‌های شگرف در فرهنگ تولید صنعت فیلم هندی، شیوه‌های روزانه و ایدئولوژی‌های فیلم‌سازی طی یک دهه تغییرات اجتماعی و اقتصادی عظیم در هند، بینش‌های ارزشمند جدیدی را در مورد تأثیرات نئولیبرالیسم بر تولید فرهنگی در یک محیط پسااستعماری ارائه می‌کند. div>

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Producing Bollywood offers an unprecedented look inside the social and professional worlds of the Mumbai-based Hindi film industry and explains how it became "Bollywood," the global film phenomenon and potent symbol of India as a rising economic powerhouse. In this rich and entertaining ethnography Tejaswini Ganti examines the changes in Hindi film production from the 1990s until 2010, locating them in Hindi filmmakers' efforts to accrue symbolic capital, social respectability, and professional distinction, and to manage the commercial uncertainties of filmmaking. These efforts have been enabled by the neoliberal restructuring of the Indian state and economy since 1991. This restructuring has dramatically altered the country's media landscape, which quickly expanded to include satellite television and multiplex theaters. Ganti contends that the Hindi film industry's metamorphosis into Bollywood would not have been possible without the rise of neoliberal economic ideals in India. By describing dramatic transformations in the Hindi film industry's production culture, daily practices, and filmmaking ideologies during a decade of tremendous social and economic change in India, Ganti offers valuable new insights into the effects of neoliberalism on cultural production in a postcolonial setting.


فهرست مطالب

frontcover
contents
acknowledgments
introduction
part 1: the social status of films and filmmakers
	1. from vice to virtue
	2. from slumdogs to millionaires
	3. casting respectability
part 2. the practices and processes of film production
	4. a day in the life of a hindi film set
	5. the structure, organization, and social relations of the hindi film industry
	6. sentiments of disdain and practices of distinction
	7. risky business
part 3. discourses and practices of audience-making
	8. pleasing both aunties and servants
	9. the fear of large numbers
Epilogue: My Name Is Bollywood
notes
bibliography
index
backcover




نظرات کاربران