دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: New نویسندگان: Derek R. Ford, Curry Stephenson Malott سری: Education and Struggle (Book 5) ISBN (شابک) : 1433131110, 9781433131110 ناشر: Peter Lang Inc., International Academic Publishers سال نشر: 2015 تعداد صفحات: 190 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 889 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Marx, Capital, and Education: Towards a Critical Pedagogy of Becoming (Education and Struggle) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مارکس، سرمایه و آموزش: به سوی آموزش انتقادی تبدیل شدن (آموزش و مبارزه) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
با افزایش و تشدید تضادهای سرمایه داری، و با گسترش جنبش های اجتماعی جدید در سراسر جهان، دگرگونی انقلابی بار دیگر در دستور کار قرار گرفته است. برای رادیکالها، مهمترین سوال این است: چگونه میتوانیم خود و دنیایمان را به چیزی دیگر، چیزی عادلانه تبدیل کنیم؟ در مارکس، سرمایه و آموزش، کری استفنسون مالوت و درک آر. فورد یک "آموزش انتقادی تبدیل شدن" را توسعه می دهند که دقیقاً به این مسئله مربوط می شود. نویسندگان جسورانه حرکت به سوی کمونیسم و نقش اساسی که آموزش انتقادی می تواند در این گذار ایفا کند را بررسی می کنند. مالوت و فورد با اجرای خوانشی بدیع و آموزشی از کارل مارکس و نظریهپردازان و فعالان رادیکال، درک انتقادی از گذشته و حال، از منطقهای زیربنایی و نیروهای (اغلب مبهم) که لحظهی جهانی-تاریخی را تعیین میکنند، ارائه میکنند. با این حال، مالوت و فورد به همان اندازه نگران بررسی راههای خاصی هستند که از طریق آنها میتوانیم آموزش دهیم، یاد بگیریم، مطالعه کنیم و فراتر از سرمایهداری مبارزه کنیم. چگونه می توانیم در نهایت نظم موجود را سرنگون کنیم و شیوه جدیدی از تولید و مجموعه روابط اجتماعی را ایجاد کنیم. این کتاب دقیق و به موقع که توسط دو معلم مبارز، سازمان دهندگان و دانشگاهیان نوشته شده است، آموزش و سیاست را دوباره پیکربندی می کند. مربیان و سازمان دهندگان به طور یکسان متوجه خواهند شد که مهمات جدیدی در مبارزه برای جهانی که ما سزاوار آن هستیم فراهم می کند.
With the contradictions of capitalism heightening and intensifying, and with new social movements spreading across the globe, revolutionary transformation is once again on the agenda. For radicals, the most pressing question is: How can we transform ourselves and our world into something else, something just? In Marx, Capital, and Education, Curry Stephenson Malott and Derek R. Ford develop a "critical pedagogy of becoming" that is concerned with precisely this question. The authors boldly investigate the movement toward communism and the essential role that critical pedagogy can play in this transition. Performing a novel and educational reading of Karl Marx and radical theorists and activists, Malott and Ford present a critical understanding of the past and present, of the underlying logics and (often opaque) forces that determine the world-historical moment. Yet Malott and Ford are equally concerned with examining the specific ways in which we can teach, learn, study, and struggle ourselves beyond capitalism; how we can ultimately overthrow the existing order and institute a new mode of production and set of social relations. This incisive and timely book, penned by two militant teachers, organizers, and academics, reconfigures pedagogy and politics. Educators and organizers alike will find that it provides new ammunition in the struggle for the world that we deserve.
Cover Contents Foreword. Being and Becoming Communist: Toward a Revolutionary Critical Pedagogy of Becoming (Peter McLaren) Acknowledgments Introduction Chapter 1. Becoming through Negation: Revisiting Marx’s Humanism Chapter 2. From Revolution to Counterrevolution and Back Again? The Global Class War and Becoming Communist Chapter 3. Becoming Communist in the Global Class War: Centering the "Critique of the Gotha Programme" Chapter 4. The “Cynical Recklessness” of Capital: Machinery, Becoming, and Revolutionary Marxist Social Studies Education Chapter 5. Teaching Ferguson, Teaching Capital: Slavery and the “Terrorist Energy” of Capital Chapter 6. Connecting “Economic Bondage” to “Personified Capital”: Another Step toward a Critical Pedagogy of Becoming Epilogue: Negate the Present! References Index