ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Sexualitäten - Eine kritische Theorie in 99 Fragmenten

دانلود کتاب مسائل جنسی - یک نظریه انتقادی در 99 بخش

مشخصات کتاب

Sexualitäten - Eine kritische Theorie in 99 Fragmenten

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783593421599 
ناشر: Campus Verlag 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: German 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Sexualitäten - Eine kritische Theorie in 99 Fragmenten به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مسائل جنسی - یک نظریه انتقادی در 99 بخش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مسائل جنسی - یک نظریه انتقادی در 99 بخش



نظرات مطبوعات

05.10.2013 / Neue Zürcher Zeitung: همه ما دچار انحراف هستیم \"نثر علمی سیگوش به لطف ترجیح او برای زبان زنده استعاری دارای ویژگی های ادبی است.\"

08.01.2014 / Süddeutsche Zeitung: جایی که غرایز عمل می کنند \"پژوهشگر جنسی فرانکفورت فولکمار سیگوش بررسی می کند ... در اینجا اعتراضی علیه شیدایی بهینه سازی و پیشرفت پروتزها مطرح می شود.\" Volker Breidecker

10.02.2014 / نمایه: این مرد همه چیز را در مورد رابطه جنسی می داند. \"Volkmar Sigusch، محقق تحقیقات جنسی اروپایی، ما را کاملاً روشن می کند.\"

توضیحات مختصر

زیگموند نظریه جنسی فروید اکنون بیش از 100 سال قدمت دارد. از آن زمان خیلی چیزها تغییر کرده است. ما امروز نه تنها متفاوت فکر می کنیم و کار می کنیم، بلکه جور دیگری هم می خواهیم و دوست داریم. جنسیت دیگر استعاره بزرگ سرمستی و انقلاب نیست. در حال حاضر توسط رسانه ها و تجارت به طور گسترده ای بی اهمیت شده است. بر اساس این پیشینه، محقق بزرگ جنسی، Volkmar Sigusch، نظریه جنسی خود را در این کتاب ارائه می دهد که برای اولین بار شامل نئوجنسیت های زمان ما مانند اینترنت، پورتال و غیرجنسیتی، نئوجنسیت ها مانند ترنس، بین - و Agender و همچنین نئو اتحادها مانند polyamory و objectophilia. البته اشکال قدیمی مانند دگرجنس گرایی، همجنس گرایی و دوجنس گرایی، سادومازوخیسم و ​​پدوفیلیا نیز مورد بحث قرار می گیرند.

هسته اصلی نظریه سیگوش این است که تمایلات جنسی هیچ فردی با دیگری یکسان نیست. از آنجایی که جنسیت از نظام‌مندی اجتناب می‌کند، از نظر تئوری تنها می‌توان آن را در بخش‌هایی مورد بحث قرار داد. و از آنجایی که یک نظریه جنسی را فقط می توان از طریق عمل روشن کرد، سیگوش به جنبه های جنسی زندگی شده کودکان، جوانان، زوج ها، افراد مسن و بسیاری دیگر - به طور انتقادی و ملموس- وارد می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران